Bemanningskoordinator

Kontorsfixarna Väst AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Väst AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Kungsbacka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-05-05

Om tjänsten
Är du en positiv person som trivs med att arbeta i högt tempo med varierande arbetsuppgifter? Trivs du när du får ta stort eget ansvar, vara problemlösare och ha mycket kontakt med människor? Då kan vi erbjuda dig ett varierande och utvecklande arbete, där du blir en viktig resurs i teamet!

Dina arbetsuppgifter
Det är en stor bredd på arbetsuppgifterna i rollen som bemanningskoordinator. Arbetet är omväxlande där den ena dagen inte är den andra lik. Huvudfokus ligger på daglig bemanning och utbildningsplanering. Arbetsuppgifterna innefattar att boka ut konsulter på uppdrag, utbildningsplanering för nya och befintliga konsulter och uppföljning av befintliga kunder, konsulter och uppdrag. Du kommer att ha en löpande och nära kontakt med våra konsulter och kunder. I rollen ligger ett stort administrativt ansvar där du kommer vara huvudansvarig för att upprätthålla och uppdatera dokumentationer hos nya och befintliga kunder. Arbetsuppgifterna innefattar också kontraktskrivningar och jour. Tjänsten innebär resor i Göteborgsområdet och det förkommer representation kvällar och helger.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens och gärna någon vidareutbildning inom personaladministration. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är från bemannings- och rekryteringsbranschen. Du har god hand med människor och trivs i en miljö som är ständigt föränderlig med nya möjligheter och utmaningar. Goda kunskaper i engelska är ett krav. Du har lätt för att skapa förtroende för företaget och dig själv som person samt är en god relationsbyggare. Arbetet kräver att du kan uttrycka dig på ett ledigt och övertygande sätt i tal och skrift. Du har god datorvana och körkort.
Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Vi söker dig som är driven, utåtriktad, flexibel och handlingskraftig. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, har förmågan att ta snabba beslut och kan prioritera dina arbetsuppgifter. Du ska brinna för service och människor samt ha god pedagogisk förmåga och stort tålamod. Du är van vid att arbeta mot deadlines och levererar alltid med hög kvalitet och i tid. Som person är du strukturerad, effektiv, noggrann och är en kreativ problemlösare. Arbetet ställer stora krav på att du är självgående, målinriktad och har en naturlig känsla för service. Andra egenskaper vi värdesätter är prestigelöshet, humor och glimten i ögat.
Vi har våra lokaler i centrala Göteborg. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med start snarast möjligt.
Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens och gärna någon vidareutbildning inom personaladministration. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är från bemannings- och rekryteringsbranschen. Du har god hand med människor och trivs i en miljö som är ständigt föränderlig med nya möjligheter och utmaningar. Goda kunskaper i engelska är ett krav. Du har lätt för att skapa förtroende för företaget och dig själv som person samt är en god relationsbyggare. Arbetet kräver att du kan uttrycka dig på ett ledigt och övertygande sätt i tal och skrift. Du har god datorvana och körkort.
Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Vi söker dig som är driven, utåtriktad, flexibel och handlingskraftig. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, har förmågan att ta snabba beslut och kan prioritera dina arbetsuppgifter. Du ska brinna för service och människor samt ha god pedagogisk förmåga och stort tålamod. Du är van vid att arbeta mot deadlines och levererar alltid med hög kvalitet och i tid. Som person är du strukturerad, effektiv, noggrann och är en kreativ problemlösare. Arbetet ställer stora krav på att du är självgående, målinriktad och har en naturlig känsla för service. Andra egenskaper vi värdesätter är prestigelöshet, humor och glimten i ögat.

Vi har våra lokaler i centrala Göteborg. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med start snarast möjligt.

Övrig information
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan redan idag eftersom rekryteringsprocessen påbörjas omgående.

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1535
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Albo 031-711 98 00

Företag
Kontorsfixarna Väst AB

Adress
Kontorsfixarna Väst AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6, Göteborg

Jobbnummer
1862149

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Väst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Väst AB: