Bemanningschef till Hemfrid
Hemfrid i Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2018-11-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bemanningschef till Hemfrid" (publicerad 2021-02-10) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hemfrid i Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Hemfrid är Sveriges största (och första) företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet som städning, barnpassning, flytt och mycket annat så att kunderna kan få lite mer flow i vardagen. Du vet, den där härliga känslan när allt flyter på och ingenting hakar upp sig. Under 2019 kommer vi växa ytterligare, därför annonserar vi nu inför framtida behov.
Publiceringsdatum2018-11-16ArbetsuppgifterI rollen som Bemanningschef söker vi dig som är en trygg ledare då du har ett personalansvar för ca. 40 Hemfridare (städare). Våra Hemfridare arbetar ute hos våra kunder, så mycket av den dagliga kontakten sker via samtal och sms då du arbetar från vårt huvudkontor i Stockholm. I din tjänst ser vi dock att du är ute på fältet och träffar din personal regelbundet utöver de personalaktiviteter och möten som sker från kontoret. Du rapporterar till Områdeschef som är kundansvarig för de kunder som din personal arbetar hos, tillsammans med Områdeschef arbetar ni mot måltal så som omsättning, TB1 och sjukfrånvaro.
En stor del av din tjänst innebär även personalplanering genom schemaläggning på kort samt lång sikt. Du kommer ta morgonens varierande utmaningar och ersätta vakanser, kommunicera ut nya städuppdrag till dina Hemfridare och informera våra kunder kring eventuella förändringar. På lång sikt kommer du planera semestrar, planera in Hemfridare hos nya kunder och se till att vårt resursbehov matchar vårt kundinflöde. Rollen är mycket operativ och du har ansvar för att driften löper på som önskat, vid ev. förseningar, nyckellogistik, reklammationer etc.
Vi letar efter dig som
Vi söker dig som känner lika stort engagemang för att dina kunder ska bli nöjda som att ditt team ska vara motiverat. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är lösningsfokuserad och ihärdig, stresstålig samt strukturerad. Utöver detta ser vi gärna att du har:
• Minst 2 års erfarenhet inom service-/tjänstesektorn
• Ledarerfarenhet med personalansvar
• Eftergymnasial utbildning inom personal, ekonomi eller motsvarande utbildning/arbetserfarenhet
Vi erbjuder
• Självständigt och utvecklande arbete med stort ansvar
• Personlig utveckling i service och ledarskap
• En starkt värderingsdriven kultur
• Att vara med på Hemfrids resa att ta tjänster i hemmet till nästa nivå
• Självfallet har vi också kollektivavtal, friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter och tillämpar individuell lönesättning
Övrig information
Annonsering för tjänsten är inför framtida behov då vi planerar att växa ytterligare under 2019. Återkoppling samt förutsättningslösa intervjuer sker löpande. Tjänsten är på heltid 100 % och arbetstiden är förlagd måndag-fredag 07-16. Vi sitter i härliga lokaler på Rosenlundsgatan 13 vid Mariatorget.
Så ansöker duHar du kommit såhär långt? Då låter kanske ovan beskrivning som något för dig! Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jessica Magnusson:
jessica.magnusson@hemfrid.se.
Välkommen till Hemfrid!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHemfrid i Sverige AB
AdressHemfrid i Sverige AB
Rosenlundsgatan 13
11853 Stockholm
11853 Stockholm
KontorsadressRosenlundsgatan 13, 11853 Stockholm
Jobbnummer 4462016
Observera att sista ansökningsdag har passerat.