Bemanningsassistent, Stockholm

Casino Cosmopol AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Casino Cosmopol AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sundsvall, Göteborg eller i hela Sverige

Casino Cosmopol är ett nöjesetablissemang med internationell klass. Hit kommer nöjeslystna från hela världen för att äta gott och roa sig med artistuppträdanden och kasinospel. Allt i en spännande och elegant atmosfär.

Att arbeta som Bemanningsassistent hos oss på Casino Cosmopol innebär mycket täta kontakter med både chefer och anställda i en internationell miljö. Du är den som i samråd med chef planerar bemanningen för nästkommande schemaperiod och som med kreativitet och lösningsförmåga ser till att kasinots alla funktioner har rätt kompetens och bemanningsnivå för att ta emot våra gäster. Kunnighet och noggrannhet i förekommande lagar och kollektivavtal är avgörande i tjänsten. I arbetet ingår att ansvara för semesterplaneringar, passbyten, vakanstäckning och administration kring sjukskrivningar. Det är mycket viktigt att Du är kunnig i IT-stöd och har en fallenhet och intresse för system och Excel. Vårt nuvarande schemasystem är Besched.

 Vidare innebär rollen att vara ett proaktivt stöd till chefer i alla schemarelaterade frågor; tex att ta fram kostnadseffektiva förbättringsförslag, att ta fram underlag, utreda och sammanställa statistik rörande personalsituationen. Du ingår i samverkansgrupper när nya scheman arbetas fram. Utvecklingsarbete och nytänkande är något vi värderar högt.

Du är en serviceinriktad, engagerad och kommunikativ person med hög analys/ problemlösningsförmåga. Du är noggrann och strukturerad med ett eget driv som håller deadlines. Samarbetsförmåga, professionalism och integritet är ytterligare egenskaper vi värderar högt då du kommer att ha daglig kontakt med våra chefer och medarbetare.

 Kvalifikationskraven är mycket goda kunskaper i Officepaketet, erfarenhet av administrativt arbete och goda kunskaper i engelska. Kunskap i Besched och/eller schemaläggning är meriterande.

 Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Arbetstiden är schemalagd dag- och kvällstid mån-lö.  Tillsättning snarast. Du ingår i HR-avdelningen som i dag består av fyra personer samt en HR-chef. Du rapporterar till HR-chefen på kasinot.

Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Ulrika Ekbohm, HR-chef, på telefon 08-781 88 12 eller Patrik Rudqvist, HR specialist, på telefon 08-781 88 59.

Din skriftliga ansökan med personligt brev registrerar du på vår hemsida www.casinocosmopol.se. Vi kommer att genomföra intervjuer löpande då tjänsten kommer att tillsättas omgående.

Publiceringsdatum
2012-10-26

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-31
Ange följande referens när du ansöker: 19878
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ulrika Ekbohm

Företag
Casino Cosmopol AB

Adress
Casino Cosmopol AB
10610 Stockholm

Jobbnummer
1376382

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Casino Cosmopol AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Casino Cosmopol AB: