Bemanningsansvarig till Doc-Connect i Stockholm

Oddwork Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
2016-02-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bemanningsansvarig till Doc-Connect i Stockholm" (publicerad 2016-04-01) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Doc-Connect är ett vårdbemanningsföretag vars ambition är att förbättra svensk sjukvård genom ökad tillgänglighet i form av återkommande och högkvalificerade bemanningsläkare och sjuksköterskor.

För att skapa hög kontinuitet och kvalitet fokuserar vi på noggrant urval, spetskompetens, långsiktigt tänkande och personligt engagemang. Vår verksamhet är indelad i sex olika specialistläkarområden. Inom varje område arbetar erfarna och kompetenta bemanningsansvariga som är specialiserade inom respektive område och som på ett professionellt sätt kan matcha aktuella uppdrag med rätt sjukvårdskompetens ur ett kvalitativt, prismedvetet och långsiktigt perspektiv. Doc-Connect etablerades 2011 och omsatte under 2014 drygt 150 miljoner kronor. Vi växer och utvecklas i snabb takt och söker nu tillsammans med Oddwork efter vår nästa Bemanningsansvarige till vårt huvudkontor i Stockholm.

Om tjänsten som Bemanningsansvarig hos Doc-Connect
I rollen som Bemanningsansvarig kommer du arbeta med att matcha konsulter från bolagets nätverk med uppdrag hos Doc-Connects kunder. Konsulterna är läkare och sjuksköterskor som är verksamma inom det specialistområde som du kommer att tilldelas inom bolaget. En del av dem har varit i kontakt med konsultverksamheter inom branschen tidigare och andra introduceras för den för första gången i samband med din kontakt. En stor del av arbetet handlar om att skapa långsiktiga relationer med konsulterna för att med goda resultat kunna matcha dem med Doc-Connects kundföretag. När du har byggt ett nätverk av konsulter kontaktar du Doc-Connects befintliga och potentiella kunder som främst är landsting och privata vårdgivare (sjukhus, kliniker och vårdcentraler). Du tar kontakt över telefon där du presenterar möjligheterna som finns via Doc-Connects tjänster och ser över kunds behov av sjukvårdspersonal.

Du ansvarar för hela försäljningsprocessen från första kontakt till uppföljning och avslut. På samma sätt som du bygger relationer till konsulter skapar du med andra ord även långsiktiga och kvalitativa affärsrelationer med bolagets kunder med målsättningen göra Doc-Connect till deras självklara bemanningsleverantör. När du och kund har kommit överens om ett samarbete och uppdrag startar bemanningsprocessen. Du ansvarar då för de administrativa och logistiska uppgifter som uppdragen innefattar vilket innebär att inhämta och förmedla information om uppdraget till konsult, granska konsulters CV, undersöka meriter och referenser och i slutskede hantera avtalsskrivning mellan kundföretag och konsult. Rollen som bemanningsansvarig är bred och innefattar ansvar för både försäljning och rekrytering där vikt ligger i relationsbyggande och affärsförståelse. 

Vi söker dig som: 
: är noggrann, driven och målmedveten. Vi ser att du har god kommunikativ förmåga, är representativ och drivs av entreprenörsanda för att kunna agera såväl strategiskt som operativt. Du är självständig och arbetar gärna på egen hand, under eget ansvar och levererar alltid på de projekt som du tar dig an. Vi ser att du söker ett företag och en arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter och att du ser fram emot att leverera resultat för att ta dig dit. Du trivs bäst i att arbeta mot deadlines och uppsatta budgetar och hittar alltid kreativa lösningar på de situationer du ställs inför.

Du drivs av att göra affärer och mötet med nya människor och är redo att utvecklas i en dynamisk och expansiv miljö. Att du har genomfört en relevant akademisk utbildning är meriterande samt om du har arbetat med telefonen som försäljningsverktyg eftersom en stor del av kontakten med både konsulter och kunder sker över telefon. Det viktigaste är dock ditt driv och din ambition. 

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Doc-Connect Nordic AB. 

Vad Doc-Connect erbjuder dig
Doc-Connect erbjuder dig en spännande roll i ett expansivt bolag. För rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer att arbeta heltid från måndag till fredag med fast och rörlig ersättning. Du kan läsa mer om Doc-Connect här.

START: Omgående 
PLATS: Stockholm
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Grundlön + provision
KONTAKT: Consultant Manager Poyan Karimi,  poyan@oddwork.se  (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-03-26

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2016-02-25

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2690350

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: