Bemanningsansvarig
Vårdassistans / Administratörsjobb / Stockholm
2010-12-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bemanningsansvarig" (publicerad 2013-10-08) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vårdassistans i Stockholm,
Lidingö,
Huddinge,
Sollentuna,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Om Vårdassistans Läkarbemanning
Vårdassistans Läkarbemanning är ett av marknadens snabbast växande företag. Vi arbetar för att avhjälpa under den rådande läkarbristen i Sverige samtidigt som vi erbjuder läkare spännande och välbetalda uppdrag över hela landet. Vårdassistans startade sin verksamhet våren 2009 då företaget bestod av 2 anställda. Sedan starten har företaget vuxit och idag består kontoret av 12 anställda. I dagsläget uppgår företagets omsättningstakt till ca 80 miljoner. Vi ska expandera ytterligare och vi söker därför fler duktiga medarbetare till vårt kontor på södermalm i Stockholm.
Som medarbetare hos oss blir du del av en entreprenörsdriven, expansiv och mycket positiv företagskultur med unga och drivna medarbetare. Vi arbetar väldigt kvalitativt och vårt mål är att 2012 vara det marknadsledande företaget inom läkarbemanningsbranschen, självklart med bibehållen hög kvalitet på våra tjänster.
Vår filosofi går ut på att bli störst genom att leverera de bästa tjänsterna mot såväl läkare som vårdgivare. Vårdassistans skall vara den bästa leverantören för våra kunder och den bästa tänkbara arbetsgivaren åt våra anställda läkare! Läs mer om oss på
www.vardassistans.seBemanningsansvarig
Vi söker dig som vill arbeta självständigt mot tydliga mål med egna initiativ samtidigt som du trivs med att vara en del av en tajt arbetsgrupp med ett löpande samarbete. Du ska tycka om att arbeta under högt tempo och trivas med att ha telefon och mejl som dina främsta arbetsredskap.
Arbetsuppgifterna består i att skapa och bibehålla goda och långvariga relationer med företagets kunder och anställda läkare. Kunderna är privata eller landstingsdrivna vårdenheter. Ditt uppdrag är att hitta rätt läkare till de förfrågningarna som kunderna har. Detta gör du genom att kordinera läkares önskemål och tillgänglighet efter kundernas behov runt om i landet. Vidare kommer du sköta avtalsförhandlingar med kunder och läkare, göra uppföljningar av uppdragen, ansvara för tidrapportering samt lösa de dagliga frågor som uppkommer.
Krav/kvalifikationer
Du har /är telefonsäljare
Du har /är inom branschen läkarbemanning eller likvärdigt
Du har akademiska poäng
Du är noggrann, effektiv och kan prioritera
Du trivs att ha dina arbetsuppgifter via telefonkontakt och mejl
Du har goda kunskaper i svenska och engelska
Goda kunskaper i administration, Office
Du kommer
Ingå i ett mycket trevligt och välmående företag där medarbetarna samarbetar, har stort eget ansvar och brinner för service. Tjänsten kommer tillföra dig en stor variation med dagar som rusar förbi.
Är du intresserad av tjänsten går det bra att bifoga ditt CV till rekryteringskonsult Silla Pettersson, Right Skills AB på
silla.pettersson@rightskills.se Då urvalet sker löpande ber vi dig skicka in din ansökan omgående.
Publiceringsdatum2010-12-01Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
silla.pettersson@rightskills.seFöretagVårdassistans
AdressVårdassistans
Ölandsgatan 42, 5 tr
11663 Stockholm
KontorsadressÖlandsgatan 42, 5 tr
Stockholm
Jobbnummer 790634
Observera att sista ansökningsdag har passerat.