Bemanningsansvarig - Retail Knowledge, Stockholm

Retail Knowledge / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Retail Knowledge är ett retailnischat företag med rekryterings- och bemanningstjänster som vår kärnverksamhet. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals retailföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm och våra lokala kontor i Göteborg, Malmö, Köpenhamn och Helsingfors täcker vi hela Norden och är därmed en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera dem. Vi skapar skräddarsydda lösningar för våra kunder, oavsett om det gäller en butikskedja eller en leverantör till retailbranschen. Kunskap är mycket viktigt för oss och när vi säger kunskap - menar vi retailkunskap. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Vi växer och utökar därför vårt team!
BEMANNINGSANSVARIG TILL RETAIL KNOWLEDGE
Till vårt huvudkontor i Stockholm söker vi en strukturerad, uthållig och inspirerande bemanningsansvarig som vill vara med och ansvara rekryteringsförfarandet och våra administrativa rutiner.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir bl.a att:
• Författa och publicera annonser
• Selektera och telefonintervjua kandidater
• Göra urval och hålla i gruppintervjuer
• Ha regelbunden kontakt med våra 'poolare'
• Administrera och rapportera till områdeschef
Vidare ingår deltagande i varierade aktiviteter för kandidatattraktion. Du kommer också att sitta med i vår drift några timmar varje vecka för att hålla dig uppdaterad om bokningar m.m.
För att bli framgångsrik och för att trivas i denna roll tror vi att du:
• Har erfarenhet av sälj och service inom handeln
• Är framåt, ansvarstagande och noggrann
• Är van att arbeta i ett högt arbetstempo
• Har mycket god datorvana och kommunicerar väl i både tal och skrift
• Uppskattar administrativa uppgifter
Erfarenhet av bemanningsbranschen eller rekrytering är meriterande men inte ett krav. Vi ser också mycket positivt på om du tidigare arbetat i en koordinerande roll.
Vi erbjuder en rolig och dynamisk arbetsplats med högt i tak och stor möjlighet till påverkan. Våra värdeord är Handlingskraftiga, Omtänksamma, Hängivna och Affärsmässiga. Varmt välkommen med din ansökan!
Tillträde: enligt överenskommelse
Omfattning: heltid mån-fre, tillsvidare med provanställning 6 mån
Placering: Retail Knowledges huvudkontor på Nybrogatan 7 i Stockholm
Lön: Månadslön + friskvårdsbidrag
Vi tar endast emot ansökningar via rekryteringsverktyget på vår hemsida www.retailknowledge.se Om du har frågor gällande tjänsten är du välkommen att mejla ansvarig rekryterare Sophia Braunstein på sophia.braunstein@retailknowledge.se
Vi ser fram emot att ha dig som kollega!

Publiceringsdatum
2015-01-16

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sophia Braunstein

Företag
Retail Knowledge

Adress
Retail Knowledge
Riddargatan 12A
11435 Stockholm

Kontorsadress
Riddargatan 12A

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2131573

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge: