Bemanning och rekryteringsansvarig Göteborg
Veterankraft AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Veterankraft AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Om företaget
Veterankraft är en jobbplattform för ålders- eller avtalspensionärer som vill fortsätta att arbeta efter pensionen. Våra veteraner är vår styrka och vi hyr ut veteraner till privatpersoner, företag, föreningar och offentlig sektor. Med vår stora bank av veteraner med livserfarenhet och olika kompetenser täcker vi i stort sett allt inom tjänstesektorn, oavsett omfattning och innehåll.
Om oss
En Veteran inom Veterankraft AB har en viktig uppgift och egenskap: att vara centrum för positiv energi. Den positiva energin återspeglas i ett stort engagemang och ett professionellt uppträdande med en underliggande glädje och kamratskap. Det skall vara roligt att jobba för oss och det skall vara roligt att vara kund hos oss.
Om tjänsten
Bemanningsansvarigs främsta uppgifter är att: Som bemannings och rekryteringsansvarig på Veterankraft är din huvudsakliga arbetsuppgift att rekrytera, behålla och utveckla samt i vissa fall avsluta de Veteraner som arbetar ute hos våra kunder. För att lyckas med att tillsätta en Veteran arbetar du t.ex. med att sätta ut en annons för tjänsten via alla utvalda kanaler. Du gör även research från vår egen databas. Tar kontakt med tilltänkta kandidater, gör telefonintervjuer, fysiska intervjuer på kontoret samt tar referenser, begär utdrag ifrån belastningsregistret mm.
Dina arbetsuppgifter
• Planera och målsätta sina egna prestationer och rekryteringar.
• Ge ett professionellt och övertygande intryck genom att följa avdelningens metoder och arbetsprocess.
• Presentera kandidater för kunden så att kunden inser nyttan med hjälp av våra tjänster, och följer upp detta, både mot kund och kandidat. När uppdraget är tillsatt och klart för bemanning, upprättas en uppdragsbekräftelse till både kund och veteran och säkerställa att allting går rätt till.
• 1 gr/mån månad håller man introduktionsträffar för nyanställda så kallad "onboarding".
• Ta eget ansvar för sin personliga utveckling och sina kompetenser i försäljning. Uthålligt förfina överenskomna tillvägagångssätt.
• Visa respekt för andras arbete och ha god samarbetsförmåga. Sprida och söka viktig information.
• Mata in och uppdatera löpande sina kontakt-/kundkort och bekräftelser/avtal i CRM- och affärssystem.
• Strukturera och effektivisera arbetet utifrån anvisade rutiner och övergripande arbetsmönster.
• Vara noggrann och punktlig med interna/externa rapporter och dokument. Ha administrativ ordning och reda.
• Sköta eller ansvarsfullt delegera administration kring fakturor samt kvitton som kommer in i respektive uppdrag d.v.s. att man bokför dem i datasystemet.
• Varje månad är det brytdag för att attestera tidrapporter. Att attestera tidrapporter kan göras löpande varje månad, men själva deadline ligger första veckan i varje månad.
Vem är du?
En pigg och social person som tycker om att se resultat. Vi ser gärna att du har erfarenhet av branschen och är noggrann och självgående.
Ansökan
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-06-08ErsättningFast lön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-30
Ange följande referens när du ansöker: 3265
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnders Persson
Anders.Persson@veterankraft.se 031-310 76 65
FöretagVeterankraft AB
AdressVeterankraft AB
Åvägen 24, Gårdshus 1
41251 Göteborg
KontorsadressÅvägen 24, Gårdshus 1
Jobbnummer 3543989
Observera att sista ansökningsdag har passerat.