Bemannia söker förvaltningsassistent till Södertälje

Bemannia Kontor / Kontorsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Är du administrativt lagd och har erfarenhet av ekonomi samt fastighetsbranschen? Då är detta uppdrag perfekt för dig.

Bemannia söker nu för kunds räkning en konsult som vill arbeta som förvaltningsassistent hos vår kund med start 30 juni i Södertälje.

Urval och intervjuer sker löpande.

Välkommen in med din ansökan.

Dina arbetsuppgifter:

Som förvaltningsassistent kommer du främst att arbeta med:

• Hantering av inkomna arbetsordrar och tillse att dessa ställs till rätt resurs.

• Säkerställa kontering av inkomna entreprenörsfakturor.

• Hantera vidarefakturering till kund.

• Uppföljning av avtal mot driftentreprenörer och kvalitetssäkra att rätt debitering sker till kund respektive till vår kunds hyresgäster.

• Ansvara för uppdatering av arkiv samt dokumentering av myndighetsbesiktningar.

• Vara stödfunktion till driftcontrollers och förvaltare.

Dina kvalifikationer:

• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet inom ekonomiområdet.
• Erfarenhet av kommunalt arbete eller tidigare tjänst inom fastighetsbranschen är meriterande.
• Goda kunskaper i MS-Office paketet.
• Goda kunskaper i svenska, tal och skrift.

Dina personliga egenskaper:

Vi ser gärna att du är noggrann, serviceinriktad och trivs med att arbeta administrativt och ekonomiskt. Vidare är du glad, positiv och kan arbeta både självständigt och i grupp.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Visstid med chans till förlängning.

Publiceringsdatum
2017-06-08

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Michelle Nilsson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3545264

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: