Behörighetssupport

TechTeam SQM / Supportteknikerjobb / Stockholm
2008-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Behörighetssupport" (publicerad 2008-03-08) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TechTeam SQM i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

 
Till en av våra kunder i Sundbyberg söker vi nya medarbetare för arbete på företagets avdelning för behörighetssupport. Vi söker dig som är kundfokuserad och har ett administrativt sinne!

Dina arbetsuppgifter kommer bla innebära:

• lösa incidenter som inkommer via mail, telefon och ärendehanteringssystem
• dispatch av ordrar som inkommer via ärendehanteringssystem
• hantera beställningar av behörigheter
• hantera mailförfrågningar angående problem, behörigheter mm.
• uppdatera befintlig dokumentation för applikationers behörighetshantering när fel upptäcks eller när systemägare genomför förändringar
• delta i olika projekt
Att arbeta hos oss
På TechTeam satsar vi på långsiktighet och kvalitet. Hos oss arbetar du uteslutande med längre uppdrag (i genomsnitt 12 månader) vilket ger dig både erfarenhet av olika spännande miljöer och
ett brett kontaktnät. Du erbjuds ett kompetensutvecklingsprogram och möjlighet att ta Microsoft-certifieringar där TechTeam bekostar litteratur och certifieringsförsök. Genomförd certifiering
medför lönepåslag. Som konsult på TechTeam är du tillsvidareanställd och har fast månadslön, även mellan uppdrag. Vi erbjuder även subventionerat SL-kort och generöst friskvårdsbidrag till
alla våra anställda.

 Om du liksom vi värderar goda arbetskamrater och möjligheten till sociala aktiviteter är TechTeam arbetsgivaren för dig. Att det finns en nära kontakt mellan konsulter och chefer ser vi som en
självklarhet och en förutsättning för vår gemensamma trivsel.

Din kompetens och bakgrund
Vi ser gärna att du har minst sex månaders erfarenhet av att arbeta med IT-support/helpdesk. Det är ett plus om du har genomgått utbildning med IT-inriktning, men erfarenhet av supportarbete är
av större vikt.

Kompetensmässigt har du god insikt i:

• Microsofts produktfamilj
• Windows 2000/XP 
• Officepaketet och Outlook
• erfarenhet av stordator
Erfarenhet av remoteverktyg och ärendehanteringssystem är meriterande.

För att trivas i konsultrollen ser vi att du har en positiv inställning till nya miljöer och arbetskamrater och har lätt för att sätta dig in i arbetsuppgifter och processer. Du har ett genuint
intresse för IT och av att bistå användare med problemlösning och kan förklara teknik på ett enkelt sätt för användare på alla nivåer. Då många av våra kunder har en internationell
miljö är det viktigt att du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.  

Din ansökan
Om du tycker att arbetet låter intressant och känner att du svarar väl mot den efterfrågade kompetensen så är du varmt välkommen med din ansökan!  

Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan!  

Publiceringsdatum
2008-01-17

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare heltid

Ersättning
Fast månadslön

Så ansöker du
Ansök via vår webbplats »
Sista ansökningsdag 2008-02-10

Företag
TechTeam SQM
Box 23004
17223 Solna

Jobbnummer
102367

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TechTeam SQM

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TechTeam SQM: