Behandlingsassistent, timvikarie.
Ekekullen Utredning Och Behandlingshem AB / Behandlingsassistentjobb / Västervik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla behandlingsassistentjobb i Västervik,
Vimmerby,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Hultsfred eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ekekullen Utredning Och Behandlingshem AB i Västervik,
Karlskrona,
Eslöv eller i
hela Sverige Delta i ungdomarnas vardag.
Följa med dem på aktiviteter.
Stötta dem utifrån uppdrag.
Praktiska arbetsuppgifter så som matlagning, städning och andra miljöterapeutiska uppgifter.
Vi söker i första hand dig som är studerande inom för yrket relevant utbildning eller redan arbetar inom liknande verksamhet och vill arbeta extra. Meriterande är om du studerar till beteendevetare, behandlingsassistent, socialpedagog eller till annan motsvarande utbildning. Kunskap inom KBT, neuropsykiatri eller tidigare erfarenhet av arbeta på HVB hem eller med angiven målgrupp är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och flexibilitet. Vi söker i första hand dig som även har möjlighet att arbeta natt.
Ekekullen utredning och behandlingshem är en vårdkedja som i huvudsak arbetar med HVB verksamhet. Vi har fem verksamheter belägna i Blekinge, Skåne och Kalmar län och är totalt 100 medarbetare och har ca 100 vårdplatser. Vi söker nu timvikarier till vår verksamhet i Edsbruk, Västerviks kommun. Målgruppen är barn 11-15 år som vistats i olämpliga miljöer, som har begått enstaka brott, som har provat att dricka alkohol eller ta droger, som har ett hotfullt beteende och/eller har omfattande frånvaro från skolan.
Publiceringsdatum2017-08-14Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-03
Ange följande referens när du ansöker: Timvikarie Villa Ed
KontaktAnnika Larsson
annika.larsson@hvbekekullen.seYjvesa Mujaj
yjvesa.mujaj@hvbekekullen.seFöretagEKEKULLEN UTREDNING OCH BEHANDLINGSHEM AB
AdressEKEKULLEN UTREDNING OCH BEHANDLINGSHEM AB
Uknavägen 15
59098 Edsbruk
KontorsadressUknavägen 15
Jobbnummer 3641875
Observera att sista ansökningsdag har passerat.