Beauty Advisor/Departement Manager
Sephora / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sephora i Göteborg Sephora är en av världens största kosmetikkedjor, och en del av den prestigefyllda LVMH familjen sedan 1997.Sephora är en unik plats som gör skönhet tillgängligt för alla. Vi har ca 1800 butiker i hela världen och ca 25.000 anställda. Vi erbjuder en unik kundupplevelse och en möjlighet för att upptäcka över 200 varumärken inom hudvård, make-up, doft, bad och hårvård.
SEPHORA expanderar och söker ett nytt team till vår nya butik i Göteborg
Vi söker dig som är bra på att skapa starka kundrelationer genom hög kundervice och rådgivning, och samtidigt kan ta ansvar för att butiken ser inbjudande ut. Som Beauty Advisor eller Department Manager hos oss, ska du ha ett starkt fokus på god service och ett brinnande intresse för skönhet. Du är resultatorienterad, ansvarsfull och en teamplayer.
Publiceringsdatum2016-06-14Kvalifikationer• Utbildning inom Make up eller hudvård
• Du är utåtriktad, vänlig och inte minst kundfokuserad
• Resultatorienterad
• Du har minimum 2-3 års erfarenhet inom detaljhandeln
• Goda kunskaper i engelska är en fördel
Startdatum: Början av Juli 2016
Placering: Centrala Göteborg
Tjänsterna ger en intressant och unik möjlighet för att arbeta inom en stor internationell organisation.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
TillträdeBörjan av juli 2016
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duOm du är en av dem vi söker till tjänsterna, ber vi dig att skicka din ansökan till
mag1930@sephora.se Märk din ansökan Team Göteborg.
Ange följande referens när du ansöker: Team Göteborg
Ansökan kan skickas till e-postadress:
mag1930@sephora.seFöretagSephora
AdressSephora
Kungsgatan 65
41108 GÖTEBORG
KontorsadressKungsgatan 65
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 00
E-postadress:
Mag1930@sephora.se Jobbnummer 2903810
Observera att sista ansökningsdag har passerat.