BDO Kungsbacka söker en receptionist med känsla för service

BDO Mälardalen AB / Receptionistjobb / Kungsbacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Kungsbacka, Mölndal, Göteborg, Härryda, Partille eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BDO Mälardalen AB i Kungsbacka, Göteborg, Borås, Jönköping, Ängelholm eller i hela Sverige

Hos oss får du möjligheten att växa som individ och yrkesperson.
På BDO sätter vi medarbetarna främst. Anledningen är enkel, vi ska bli bäst på service och den levereras bäst av våra medarbetare. Därför satsar vi på kompetensutveckling i form av utbildningar och skapar förutsättningar för långsiktiga karriärvägar. Vi arbetar i en prestigelös och inkluderande kultur där alla har möjligheten att växa, både som individ och yrkesperson. Vi tror att det är vår samlade kompetens och vår kultur som gör att kunderna väljer oss som långsiktig affärspartner, både här i Sverige och internationellt.

BDO:s drivkraft och våra värderingar - vad vi står för, har visat sig framgångsrikt utifrån hur våra kunder upplever oss. För tionde gången visar Svenskt Kvalitetsindex mätning att vi har branschens nöjdaste kunder.

Vill du vara med och utveckla branschens bästa leverans och största kundupplevelse?

BDO Kungsbacka söker receptionist med känsla för service

Vi söker en receptionist till vårt kontor i Kungsbacka. På Kungsbackakontoret arbeta 21 medarbetare inom affärsområdena revision och redovisning. Du kommer att ha en viktig funktion och roll på kontoret och få arbeta tillsammans med trevliga kollegor.

Publiceringsdatum
2019-12-11

Dina arbetsuppgifter
Rollen som receptionist har varierade arbetsuppgifter och innebär att vara vårt ansikte utåt och att ta emot kunder och besökare. Extern och intern service är centralt i rollen och utöver det innehåller tjänsten även en del administrativa och koordinerande uppgifter på kontoret.

Dina dagliga arbetsuppgifter kommer att innefatta bland annat:

• Hälsa besökare såsom kunder och leverantörer välkomna
• Beställa kontorsmaterial och förbrukningsvaror
• Hantera mail, bokningar, post och paket
• Vid behov, förbereda inför frukost- och lunchmöte

• Ansvara för att hålla det rent och snyggt i konferensrum, kök och allmänna utrymmen

• Administration, såsom inlämning av deklarationer, årsredovisningar etc.
• Administrera/underhålla samt utsökningar i vårt CRM system, som ett stöd till vår säljfunktion
• Stötta kollegor med löpande administrativt arbete gentemot kund

Vem söker vi?

Vi söker dig som har tidigare erfarenheter av serviceyrket. Du ska ha lägst gymnasieutbildning och har goda datakunskaper och har med fördel grundläggande kunskaper i Officepaketet. Du behöver kunna utrycka dig väl i tal och skrift på svenska.

Som person ska du ta tag i dina arbetsuppgifter med energi och glädje. Du ska vara flexibel och ha förmåga att prioritera, lyfta blicken samt att samarbeta och kommunicera med olika parter. I denna roll ställs även krav på ett strukturerat och organiserat arbetssätt. Att ge kunder och besökare service i världsklass ska vara en självklarhet! Som receptionist på BDO är du ansiktet utåt för företaget och därför kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet. Här värdesätts även en problemlösaranda samt en professionell och affärsmässig inställning.

Vad erbjuder vi?

På BDO sätter vi medarbetarna främst. Anledningen är enkel, vi ska vara bäst på service och den levereras bäst av våra medarbetare. Därför satsar vi på kompetensutveckling i form av utbildningar och skapar förutsättningar för långsiktiga karriärvägar. Vi arbetar i en prestigelös och inkluderande kultur där alla har möjligheten att växa, både som individ och yrkesperson. För att vara världens femte största revisions- och konsultorganisation är stämningen inom BDO förvånansvärt avslappnad och familjär. Vi uppmuntrar och underlättar för våra medarbetare att nå en bra balans mellan arbete och fritid.

BDO:s drivkraft och våra värderingar - vad vi står för, har visat sig framgångsrikt utifrån hur våra kunder upplever oss. För sjätte året i rad visar Svenskt Kvalitetsindex mätning att vi har branschens nöjdaste kunder.

Start: Snarast

Omfattning: 80-100%

Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

För frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Maria Grönqvist, HR, maria.gronqvist@bdo.se

BDO är en av Sveriges ledande revisions- och rådgivningsbyråer som erbjuder ett brett tjänsteutbud inom Rådgivning, Revision, Skatt och Företagsservice. Vi är ca 700 medarbetare och finns på ett 20-tal orter runt om i landet. BDO International är världens femte största revisions- och konsultorganisation med över 67 000 medarbetare fördelade på drygt 1 400 kontor i ca 160 länder. Enligt Svenskt Kvalitetsindex har vi på BDO Sveriges nöjdaste kunder.

www.bdo.se

Här kan du läsa mer om hur vi på BDO behandlar dina personuppgifter http://www.bdo.se/BDO_SE/media/bdo/Dokument/Integritetspolicy/Integritetspolicy_HR_BDO_180518.pdf

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bdo Mälardalen AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bdo Mälardalen AB (org.nr 556291-8473)

Arbetsplats
BDO AB

Jobbnummer
4997616

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BDO Mälardalen AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BDO Mälardalen AB: