Barnpassningsuppdrag Järfälla
Hemfrid i Sverige AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hemfrid i Sverige AB i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Hemfrid är Sveriges största leverantör av hem- och familjeservice till hushåll. Hemfrids tjänster omfattar allt från städning och strykning till barnpassning och står för trygghet, kvalitet och service. Våra kunder är privatpersoner som antingen köper tjänsterna direkt av Hemfrid eller nyttjar dem som löneförmån via sin arbetsgivare. Hemfrids drygt 600 medarbetare, från 40 nationer, underlättar vardagen för mer än 5 000 hushåll. Huvudkontoret ligger i Stockholm, men företaget har också kontor i Malmö, Göteborg, Uppsala, och Västerås. Företagets omsätter drygt 100 miljoner kronor.
Vi söker nu dig som har erfarenhet av barnpassning eller dig som är utbildad inom området barn. Du kommer arbeta hemma hos familjen en eller två eftermiddagar i veckan med två tjejer på 6 och 7 år. Vi ser därför gärna att du har erfarenhet av barn i den åldern.
Arbetet kan även kombineras med städuppdrag hos privatpersoner om du är intresserad av mer arbetstid.
Är du ansvarsfull, flexibel och förtroendeingivande? Då är du rätt person för barnuppdrag via Hemfrid.
Ansökan skickas till:
ansokan.familjeservice@hemfrid.seTillsättning omgående, märk din ansökan "Järfälla"
Publiceringsdatum2009-11-19Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Deltid, tillsvidare, dagtid och vissa kvällar
ErsättningFast lön
Fast lön. Kollektivavtal finns
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
ansokan.familjeservice@hemfrid.seKontaktOline Jung Ståhle, Rekryterare,
oline.jung-stahle@hemfrid.seFöretagHemfrid i Sverige AB
AdressHemfrid i Sverige AB
11853 STOCKHOLM
KontorsadressRosenlundsgatan 13
Jobbnummer 539641
Observera att sista ansökningsdag har passerat.