Bankgirocentralen söker Administratör

BGC / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BGC i Stockholm

Bankgirocentralen BGC AB är den ledande leverantören av betalningslösningar samt driftstjänster av e-id och e-faktura till banker i Sverige. Bankgirot är det enda girosystemet i Sverige som hanterar alla typer av betalningar oavsett bank. Varje dag förmedlar BGC bankgirotransaktioner till ett värde av 25-50 miljarder SEK. BGC ägs av SEB, Swedbank, Handelsbanken, Nordea, Danske Bank, SkandiaBanken, Ålandsbanken Sverige AB och Länsförsäkringar Bank.

För mer information: www.bgc.se

Tjänstebeskrivning

Du kommer att ingå i ett team som är sammansatt för att arbeta i ett projekt i syfte att stödja ett omläggningsarbete gällande autogirot. Din roll är rent administrativ och du kommer främst i projektet att arbeta med det viktiga registreringsarbetet. Även andra administrativa arbetsuppgifter gällande omläggningen förekommer i tjänsten. Du kommer att ingå i ett team av engagerade medarbetare med en positiv och stimulerande anda.

Lämplig bakgrund

Vi söker dig som har minst gymnasieexamen och som tidigare har erfarenheter av liknande administrativa arbetsuppgifter. Du ska ha lätt att förstå och sätta dig in i nya system och processer. Att vara noggrann, strukturerad, effektiv och ha ett proaktivt förhållningssätt är personliga egenskaper som värderas högt. Vidare är du en positiv lagspelare som periodvis klarar av och trivs i att arbeta i ett högt tempo.

Publiceringsdatum
2012-01-31

Övrig information
Ovanstående tjänst som Administratör är en konsulttjänst hos SW med start den 16 februari fram tom den 7 maj 2012. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Bjerkman på telefon 08-407 55 52.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enl. ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-03
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Bjerkman, 08/407 55 52

Företag
BGC

Adress
BGC
10391 Stockholm

Jobbnummer
1144112

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BGC

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BGC: