Backofficemedarbetare som brinner för orderhantering

Poolia Malmö AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Malmö AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Vi söker ny medarbetare till vår kund som levererar inredningslösningar för kontor och offentliga utrymmen med placering i Malmö.

Har du erfarenhet av order, inköp samt fakturahantering och har goda datorkunskaper? Trivs du med att arbeta med administration och har god organisationsförmåga? Är du noggrann och samtidigt effektiv? Då har vi det rätta uppdraget för dig! Vi söker nu en ny medarbetare till uppdrag i Malmö.



Publiceringsdatum
2018-02-08

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera alla arbetsuppgifter som förekommer från det att en order har lagts till att fakturan skall gå till kund. Du är noggrann och effektiv samtidigt som du är prestigelös.

Du kommer att arbeta tillsammans med fyra kollegor på back office. Teamet består av organiserade och serviceinriktade medarbetare, som dagligen arbetar med orderhantering, inköp, fakturering och support mot övriga organisationen och våra kunder.

Dina arbetsuppgifter;
• Hantera inköpsprocessen mot leverantörer
• Kontrollera och bekräfta inköpsorder
• Hantera leverantörsfakturor kopplade till kundorder
• Orderhantering


Erfarenhet och utbildning
För att bli aktuell för tjänsten behöver du ha:
• Minst 1 års erfarenhet av order, inköp samt fakturahantering.
• God datorvana samt lätt att lära dig att jobba i nya program.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i något av systemen Movex, BIP, CAESAR, Configura, Palette och E-view är det mycket meriterande men det är ej ett krav.

Mer om rollen
Som person ser vi att du är flexibel, positiv, noggrann och strukturerad. Du har god organisationsförmåga, lyhörd och nyfiken liksom har en vilja att ge kunden och dina kollegor bästa service. Du är effektiv samtidigt som du är prestigelös och du ser och hjälper till där det behövs ett extra handtag.

Du trivs och motiveras av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter i en härligt kreativ miljö. Har du dessutom ett gott humör och glimten i ögat kommer du att bli en uppskattad medarbetare.

För den här tjänsten kommer du att börja som konsult hos Poolia för att därefter om allt fungerar väl gå över i anställning hos vår kund.
Arbetstiderna är vardagar 08:00-17:00 med placering i Malmö.

Om Poolia
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sök tjänsten omgående då urval sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-09
Ange följande referens när du ansöker: 49358
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Malmö AB

Adress
Poolia Malmö AB
Gustav Adolfs Torg 12
21139 Malmö

Kontorsadress
Gustav Adolfs Torg 12

Jobbnummer
3953700

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Malmö AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Malmö AB: