Backofficemedarbetare med erfarenhet av Wizer - SJR in Scandinavia AB - Butikssäljarjobb i Stockholm
Backofficemedarbetare med erfarenhet av Wizer
SJR in Scandinavia AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2020-10-17

Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Stockholm

Vi på SJR söker nu en backofficemedarbetare med erfarenhet av Wizer till vår kund. Vår kund är en investmentbank med kontor i Stockholm City.

Du kommer att ingå i ett team om 9 medarbetare som ansvarar för Depå - och kundupplägg, avslut av konton, bokningar mellan konton samt inflyttar.

Uppdraget är med start omgående och väntas pågå till juni 2021.

Arbetsuppgifter;

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst att vara;

* Kontrollera att avtal och kundhandlingar är kompletta och riktiga innan konto öppnas
* Säkerställa att kund - och kontodatan i deras backofficesystem är korrekt och uppdateras
* Utföra kundutskick
* Avsluta konton

Bakgrund;

Vi söker dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Kunden har också som krav att du har arbetat med finanssystemet Wizer.

Du trivs med att arbeta självständigt och är van att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vidare är du initiativtagande, strukturerad med en god administrativ förmåga.

Publiceringsdatum
2020-10-17

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emma Levin på 076 647 16 65. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-11-10.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sjr In Scandinavia AB

Jobbnummer
5404225


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR in Scandinavia AB: