Backofficemedarbetare Med Erfarenhet Av Swift
SJR / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-08-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Backofficemedarbetare Med Erfarenhet Av Swift" (publicerad 2018-09-05) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige SJR söker för kunds räkning en backofficemedarbetare till backofficegruppen för valuta- och ränteaffärer. Vår kund är en av Sveriges ledande banker och de har sina lokaler centralt i Stockholm. Du kommer att bli en del av en grupp med hög kompetens och god arbetsmiljö. Uppdraget är med start efter sommaren och initialt 7 månader framåt med chans till förlängning.
Publiceringsdatum2018-08-29Dina arbetsuppgifterGruppen som du kommer att ingå i är affärsstödet för bankens valutaväxlingar och ränteaffärer. Avdelningen ansvarar i första hand för avveckling av kund- och internetbankhandelns valutaaffärer. Alla medarbetare jobbar i flera olika system, med varierande dagliga rutiner och utredningsfrågor. Tjänsten ger en god inblick i helheten kring valutamarknaden. Du kommer ha daglig kontakt med valutahandlare och motparter (både banker och företag).
BakgrundDu bör ha några års erfarenhet av support/backofficearbete inom bank och/eller finans samt ha kunskap om finansiella instrument och då speciellt valutamarknaden. Erfarenhet av att arbeta i SWIFT-systemet är ett krav, samt att du är flexibel gällande arbetstid då den schemaläggs i skift. Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift är en förutsättning för att lyckas i denna roll.
Som person är du lösningsorienterad, noggrann och tar stort eget ansvar över ditt arbete.
Övrig information
Känner du igen dig i ovan beskrivning? Skicka då in din ansökan omgående då vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 7 månader med start efter sommaren. Har du några frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Alexandra Koblet, 076 647 16 44.
Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Koblet Olsson
alexandra.kobletolsson@sjr.seFöretagSJR
AdressSJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20, Stockholm
Jobbnummer 4316565
Observera att sista ansökningsdag har passerat.