Backofficemedarbetare
Kraftsam Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kraftsam Personal AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Vårt Customer Success Team (CST) är indelat i tre specialiseringar, administration, support och sälj. Nu söker vi personer till den administrativa delen som kan vara spindeln i nätet mellan externa partners och våra interna avdelningar. Arbetet sköts i huvudsak på kontorstid men verksamhetens natur kräver ibland långa dagar och arbete på obekväm tid.
Tjänsten är tillsvidare på heltid med provanställning i början. För tillfället finns möjlighet att arbeta delvis på distans utöver arbete på vårt kontor i Hammarby Sjöstad.
Dina uppgifter blir:
Löpande hantering av in- och utbetalningar relaterade till våra tjänster.Dataurval och informationsutskick digitalt och per post.Administrativa uppgifter rörande collection och pre-collection.Samarbete med personer inom CST, Legal och Ekonomi samt externa partners inklusive myndigheter.Att lösa ärenden som rör myndighetsförfrågningar, GDPR, felsökning.Hantering av svårare kundärenden som inkommer till vår support.
Våra förväntningar om dig:
Förståelse för att arbetsdagen inte kan sluta innan jobbet är gjort.Du har ett metodiskt och noggrant arbetssätt.En can-do attityd och du räds inte att ta på dig nya utmaningar.Du är driven kan utöver att samarbeta också arbeta självständigt och tidseffektivt.Kandidatexamen i företagsekonomi, ekonomi, juridik eller inom annat relevant område.Svenska (modersmål) och engelska (flytande).
Plus i kanten om du har:
Arbete inom support eller liknande position där du har haft direkt kommunikation med kunder.Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, detta är dock inte ett krav då vi utbildar dig internt.Tidigare erfarenhet från finansbranschen med kunskaper om regelverk.
"Bli en del av CST och Rocker...
• få möjligheten att vara med på resan att utveckla framtidens bank och dess kundmöten. Du kommer att utvecklas ständigt då vi som bolag växer och erbjuder fler tjänster samtidigt som vi nu satsar mycket på att få ännu nöjdare kunder. Något du kan vara säker på är att din insats och dina idéer värderas högt. I mitt ledarskap är jag rak och tydlig och förväntar mig det samma från dig. Jag tror att en bra relation bygger på tillit som man skapar till varandra och förväntar mig stort ansvarstagande och egna initiativ för att utveckla våra affärer och kundnöjdhet från dag ett. Inom vårt team går laget alltid före jaget!" - Johannes Rossi, din framtida chef
En bakgrundskontroll som bland annat innebär kontroll av belastningsregister och kronofogdens register krävs för att bedöma lämplighet för anställning.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidare
Publiceringsdatum2021-11-06ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKraftsam Personal AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "jobbfeed565".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kraftsam Personal AB (org.nr 559121-6204)
Jobbnummer 6100197
Observera att sista ansökningsdag har passerat.