Backofficehandläggare, tillfällig anställning
Coca-Cola Drycker Sverige AB / Kontorsjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coca-Cola Drycker Sverige AB i Haninge,
Jönköping,
Örebro,
Borås,
Ljungby eller i
hela Sverige Vill du bli en del av ett fartfyllt företag med en stark teamkänsla? Coca-Cola Drycker Sverige AB tillverkar, distribuerar, säljer och marknadsför några av världens starkaste varumärken inom dryck. Vi är en del av The Coca-Cola Company, som har verksamhet i mer än 200 länder världen över. På Coca-Cola i Sverige är vi idag cirka 900 medarbetare. Vårt huvudkontor, fabrik och lager ligger i Jordbro strax utanför Stockholm och det finns regionala försäljningskontor i övriga landet. I vårt sortiment ingår bl.a. Coca-Cola®, Fanta® och Sprite®, Bonaqua Silver®, MER® och sportdrycken Powerade®. Vår vision är en dryck till alla i Sverige varje dag, överallt, alltid. För att nå dit behöver vi målinriktade och initiativrika medarbetare som delar våra värderingar. Vi strävar alltid efter att bedriva vår verksamhet på ett miljömässigt, socialt och etiskt hållbart sätt.
Medarbetarnas engagemang för ständig utveckling och förbättring är vår viktigaste tillgång och vi är måna om en utvecklande arbetsmiljö där alla mår bra och inspireras att bidra med sitt bästa. Därför är en av våra huvudstrategier att ha välinformerade och engagerade medarbetare. Våra värderingar, som utvecklats tillsammans med alla medarbetare, utgör en röd tråd i verksamheten.
Till vårt Kundservicecenter söker vi nu en Backofficehandläggare för en tillfällig anställning.
Vad innebär tjänsten?
För att bibehålla den höga servicenivån inom vårt kundservicecenter söker vi nu en person som vill jobba som backofficehandläggare. Backofficeavdelningen ansvarar för att hantera kundärenden som kommer in via fax och e-mail samt att supporta säljorganisationen i vissa ärenden. Det innebär att du ansvarar för att ta emot, handlägga och följa upp inkommande ärenden från interna och externa kunder.
Tjänsten är på ca 90% och på visstid t o m 31 december 2009.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har arbetat på en kundservice-/kundtjänstavdelning tidigare eller liknande administrativa uppgifter. Viktigt är att du har datavana. Vi vill att du har lätt för att lära och ta in information som kommer till dig. Som person är du noggrann, serviceinriktad, positiv, flexibel och strukturerad. Vidare tycker du om att ta eget ansvar och att arbeta såväl självständigt som i grupp. Du har grundkunskaper i Microsoft Office-paketet och är bra på att uttrycka dig i både tal och skrift.
Vill du veta mer?
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Niklas Sandebring, Teamledare, på 08-500 751 57.
Intresserad?
Välkommen att registrera ditt CV samt personliga brev, på
http://cocacola.jobb.se .
Din ansökan vill vi ha senast 1 mars.
Publiceringsdatum2009-02-18Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid. Visstid.
ErsättningFast lön
Månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-03-01
Ansökan och CV registreras via vår jobbsökarsite: Ansökan sker via företagets webbplats. .
Ange följande referens när du ansöker: "BO-handl/Af"
KontaktNiklas Sandebring, Teamledare, 08-500 751 57
FöretagCoca-Cola Drycker Sverige AB
AdressCoca-Cola Drycker Sverige AB
13687 HANINGE
Jobbnummer 403697
Observera att sista ansökningsdag har passerat.