Backoffice-medarbetare med ansvar för vår norska kundkommunikati
mySafety Försäkringar AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-09-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Backoffice-medarbetare med ansvar för vår norska kundkommunikati" (publicerad 2017-10-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos mySafety Försäkringar AB i Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige I en värld där både samhälls- och samtalsklimatet blir allt hårdare kämpar vi för de som inte själva kan eller orkar det. Vi tar upp kampen mot den brottslighet som organiserat bedriver sin verksamhet över nätet men också mot det näthat som drabbar såväl unga som vuxna, kända som okända. Vi vill att du ska känna dig trygg på nätet. Vare sig det handlar om att slutföra ett köp eller att lägga upp en bild på sociala medier. Vi finns för att du ska kunna leva ditt bästa liv på nätet. Ett liv utan hot, hat, kränkningar, kapningar eller stölder. Vi är mySafety Försäkringar.
Välkommen till vårt kundcenter som präglas av stort engagemang, starkt driv och god gemenskap!Vi söker nu dig som är redo att ta självständigt ansvar för kundkommunikationen för vår norska verksamhet. Vi söker dig som är en självgående pådrivare, som brinner för att leverera kundupplevelse i världsklass och som vill växa med oss och bli en nyckelperson för den norska verksamheten.
Publiceringsdatum2017-09-21Om tjänstenSom Backoffice-medarbetare med ansvar för Norge är du ansvarig för all skriftlig kommunikation med våra norska kunder. Du hanterar e-post, brev, chatt och spärrar. Du ansvarar för att ta fram brevmallar och mail-mallar samt initierar och driver utvecklingsarbete för att förbättra rutiner och arbetssätt. Vidare kommer du ha möjlighet att utvecklas mot att stötta den norska kundkommunikationen inom såväl CRM som vid fakturautskick och olika kundkommunikationsflöden.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande roll och nu vill utvecklas vidare. Du har dokumenterad erfarenhet av arbete med administration och skriftlig kundkommunikation på norska. Som person är du självgående, har stort driv och är ansvarstagande. Du motiveras av att arbeta med flera arbetsuppgifter parallellt och brinner för att komma med idéer och genomföra dessa.
Då detta är ett norskt kundcenter har vi som krav att du har norska som modersmål eller att du är flytande i din norska, i såväl tal som skrift.
Vi erbjuder dig
Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med högt tempo där du utvecklas både som person och i din profession, och där du får möjlighet att vara med och bidra till mySafetys framgång. Inom mySafety tror vi att medarbetare som mår bra också presterar bra och vi har en kultur som präglas av energi och engagemang, där vi tillsammans skapar framgång. Vi är en trygg arbetsgivare med kollektivavtal och vi satsar på olika typer av personalförmåner och gemensamma aktiviteter, så som friskvårdsaktiviteter, inspirerande föreläsningar och gemensam frukost. Vi sitter i moderna lokaler ett stenkast från Gärdets tunnelbanestation.
Så ansöker duVill du ta nästa steg i din karriär och bli en del utav mySafety? Välkommen in med din ansökan via vår hemsida. Sista ansökningsdag är 6 oktober och intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Lundqvist
FöretagmySafety Försäkringar AB
AdressmySafety Försäkringar AB
Tegeluddsvägen 21
11541 Stockholm
KontorsadressTegeluddsvägen 21, Stockholm
Jobbnummer 3710373
Observera att sista ansökningsdag har passerat.