Backoffice-medarbetare

2Complete AB / Backofficejobb / Stockholm
2025-01-29


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av kundkontakt och administration, och vet hur man skapar nöjda kunder? Då har vi den perfekta rollen för dig!
Vad erbjuder vi?
En spännande och utvecklande roll
Globalt företag
Härligt team med engagerade kollegor
Kollektivavtal
En arbetsplats där din insats gör skillnad.
Detta är en serviceinriktad roll med hög variation på ärenden och kundkontakt. Du arbetar hos ett globalt företag med stora möjligheter till att utvecklas

Vem söker vi?

Nu söker vi dig som är en lagspelare samt att du har:
Erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom logistik eller transportplanering.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
God datorvana
Förmåga att prioritera och en god analytisk förmåga.
Ett positivt förhållningssätt och en vilja att lära dig nya saker.
Du är serviceinriktad och kan föra en positiv dialog med kund oberoende av vad ärendet gäller. Då du kommer att ha mycket kundkontakt lägger vi stor vikt vid din kommunikationsförmåga i både tal och skrift, vi ser att du gärna använder telefonen som verktyg för att hantera dina ärenden. Du tar ansvar för dina uppgifter och kan själv strukturera ditt arbete för att driva ärenden vidare. Du kan snabbt anpassa dig till aktuella omständigheter och är lyhörd inför kundens behov. I ditt dagliga arbete faller det sig naturligt att du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.

Vad innebär rollen?
Som Backoffice-medarbetare är du en viktig del av vårt team. Du kommer att arbeta brett och hantera allt från bokningar och fakturering till reklamationshantering och orderläggning. Du trivs med att hantera många arbetsuppgifter samtidigt och att samverka med flera kontaktytor, både inom och utanför organisationen. Du kommer bland annat att arbeta med: Kundservice och hantering av frågor via mejl och telefon.
Orderhantering och fakturering.
Reklamationshantering
Inköp av förbrukningsmaterial.
Rapportering av avvikelser enligt rutiner.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Emily Higgins.

2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?

Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag. Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
2Complete AB (org.nr 556811-8334)

Arbetsplats
DSV Solutions AB

Kontakt
Emily Higgins
emily.higgins@2complete.se

Jobbnummer
9133388

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: