Backoffice UK Portservice AB

Platsa AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Platsa AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Är du en nyfiken och initiativtagande person som trivs i en föränderlig miljö? Har du dessutom erfarenhet inom Backoffice och söker en möjlighet där du kan vara med och påverka din arbetsroll på riktigt? Vi på UK Portservice växer och behöver förstärka organisationen med en person som stöttar upp verksamheten administrativt. Låter det intressant? Läs mer om tjänsten och vem vi söker!

UK Portservice AB
UK Portservice har sedan starten år 1997 expanderat och har två framgångsrika avdelningar i Borås och Göteborg med totalt 20 medarbetare. Med syfte att erbjuda kunden helhetslösningar fungerar vi som en komplett partner inom portar. Vår vision är att skapa långsiktiga relationer för framtiden genom att utveckla samarbetet med olika leverantörer för att kunna möta de högra krav våra kunder ställer på oss avseende funktion, kvalité och miljö. För att främja trivsel, samhörighet och vänskap över tid i organisationen arbetar vi aktivt med våra kärnvärden som syftar till att fungera som en guide i hur vi behandlar varandra.

Våra kärnvärden är ryggraden i vår verksamhet där vi aktivt arbetar för ett öppet klimat som stärker respekten både inom vår organisation med också ut mot kund. Det är med vårt engagemang, nyfikenhet, lyhördhet och intresse som vi vill driva bolaget framåt i en positiv anda där vi också tar hand om och värnar om varandra. Vi ser till att aktivt jobba smart, där vi löpande ser till att utvärdera våra tillvägagångssätt. Vårt mål är inte att bli störst- men bäst! För att trivas hos oss är det viktigt med en samsyn och vilja att fortsätta upprätthålla dessa grundstenar tillsammans med oss.

Backoffice
I rollen som Backoffice kommer du ha en verksamhetsnära och varierad tjänst med fokus att stötta upp verksamheten så det fortlöper så friktionsfritt som möjligt ur ett administrativt perspektiv. Du kommer bland annat arbeta med att löpande se över och förbättra befintliga processer och rutiner, administrera vår fordonspark, upprätta underhållsdokumentation, beställa arbetskläder/skyddsutrustning, inköp av förbrukningsvaror och viss offerthantering. Du kommer fungera som en supportfunktion för vår personal och hjälpa till att boka in utbildningar, ta hand om it- och telefonärenden och hålla dig uppdaterad kring aktuella bestämmelser för vår bransch. Vi ser gärna att du har intresse och lite kunskap kring sociala medier och kan hjälpa oss i resan att bli mer synliga digitalt.

Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig en varierad tjänst med möjlighet att själv vara med och forma och utveckla din arbetsroll utifrån din kompetens och intresse. Hos oss blir du en del av ett inkluderande bolag som tar hand om varandra och aktivt arbetar med våra kärnvärden. Vi tycker om att hitta på aktiviteter tillsammans och försöker få till några tillfällen per år. Vi har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Vem söker vi?
Vi söker dig som är genuint nyfiken med en vilja och engagemang att bli en del av en verksamhet där du kan vara med och påverka på riktigt. Här tänker vi bortom fyrkantiga arbetsbeskrivningar och ser till det faktiska behovet. Du är en idérik och initiativtagande person som är trygg i dig själv och som vågar ifrågasätta befintliga rutiner. Du motiveras av att vara i en dynamisk miljö och att hela tiden våga utmana dig själv och ditt arbetssätt men också våga stanna upp och landa och inte förändra för förändringens skull. Du lägger stor vikt vid att arbeta på ett strukturerat och noggrant sätt och har lätt för att skifta fokus. Självklart ser vi det som en fördel om du har erfarenhet från en liknande roll inom byggbranschen, men det är du som person som är viktigast för oss!

Publiceringsdatum
2024-02-28

Kvalifikationer
• Erfarenhet från liknande roll
• Microsoft Office-paketet
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande

• Några års erfarenhet från liknande roll inom byggbranschen
• Erfarenhet inom sociala medier/marknadsföring
• Erfarenhet inom regelverk

Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi arbetar med löpande urval vilket kan innebära att tjänsten blir tillsatt före sista ansökningsdatum.

Sista ansökningsdatum: 2024-03-15

Tillträde: Enligt överenskommelse

Tjänst: Heltid, mån-fredag

Ort: Göteborg

Platsa ansvarar för rekryteringen av denna tjänst. Vid en anställning blir du anställd direkt av vår kund. Eventuella frågor hänvisas direkt till ansvarig rekryterare:

Evelina Löfberg, civ. ek, evelina.lofberg@platsa.se, 0733-28 18 60

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Platsa AB (org.nr 556952-8846), http://www.platsa.se

Arbetsplats
Platsa

Kontakt
Evelina Löfberg
evelina.lofberg@platsa.se
0733-28 18 60

Jobbnummer
8502441

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Platsa AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Platsa AB: