Backoffice till försäkringsbolag i Stockholm

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba i backoffice med administration? Vi söker nu två medarbetare till en adminstrativ roll på välkänt försäkringsbolag!

Tycker du om administrativa uppgifter? Trivs du när du får skapa ordning och reda på jobbet? Nu söker vi två medarbetare till backoffice på stort försäkringsbolag i centrala Stockholm med start omgående. Läs mer och sök idag.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du kommer få jobba i en bred självständig roll med goda utvecklingsmöjligheter inom administration. Din arbetsplats blir ett stort försäkringsbolag med betydande inflytande på den svenska marknaden. Här sitter du tillsammans med trevliga kollegor i fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I denna roll som administratör på backoffice kommer du via telefon att ta emot och hantera ärenden inom kommunal tjänstepension. Du kommer få möjlighet att både ta hand om lättare ärenden direkt men också att ta dem vidare till andra kollegor på backoffice.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är en heltidstjänst med vanliga kontorstider. Tjänsten är ett konsultuppdrag med tänkt start omgående. Uppdraget är tänkt att pågå till och med sista september men med fina möjligheter till förlängning. Som konsult kommer du att jobba ute hos vår kund under hela perioden. Vi på TNG värnar om våra konsulter och du får ta del av många goda förmåner. Du kommer inleda uppdraget med en grundlig introduktion för att sedan kunna klara av jobbet så bra som möjligt!

VEM ÄR DU?

För att passa i denna roll tror vi att du har med dig en gymnasieexamen samt tidigare erfarenheter inom administration. Som person är du noggrann och föredrar att jobba systematiskt för att klara av arbetets uppgifter med goda resultat. Då du kommer ha kommunikation med företagets kunder ser vi också att du talar och skriver svenska obehindrat. Du är van vid att jobba med datorer då flera system förekommer i arbetet.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2018-04-27

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hendrik Christiansson Hendrik.christiansson@tng.se 070-9378702

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
4112378

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: