Backoffice Specialist / Finsktalande / Avida Finans AB
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-05-02Om tjänstenDenna tjänst är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du blir anställd direkt av Avida Finans.
Om företagetAvida Finans är ett kreditmarknadsföretag som erbjuder finansiella lösningar och tjänster för privatpersoner och företag i Sverige, Norge och Finland. Deras affärsidé bygger på att erbjuda finansiella tjänster, genom enkla och moderna lösningar, till företag och konsumenter. Bolagets verksamhet omfattar inkassoärenden, inköp och lånefakturor.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Back Office Specialist är du dagligen ansvarig för att följa upp ditt team och hjälpa dem om det behövs. Chefen för teamet beskriver rollen med följande: "En Backoffice Specialist kommer att bidra till att identifiera, dela och implementera bästa praxis på avdelningen, samt vara en resurs och supporter för team lead". Du är länken mellan ditt team och andra avdelningar på Avida. Det är en bred roll med varierande uppgifter.
Exempel på uppgifter du ansvarar för:
• Bistå i arbetsuppgifter relaterade till olika projekt inom
CF-verksamhet
• Säkerställa god uppföljning med kunder och leverantörer per telefon och mail
• Utbildning och uppföljning av nya kollegor
• Fungera som en backup inom teamet som hanterar låneansökningar och utbetalningskonton
• Ansvarar för att registrera betalningar
• Följa upp Avidas KPI-mål
• Ge rekommendationer och förslag till förbättringar i alla aspekter som rör ökad prestanda
• Incident- och avvikelsehantering
• Annat administrativt arbete
Inledningsvis bjuds du på en introduktion och får sitta bredvid dina nuvarande kollegor och lyssna på dem för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system. I rollen uppmuntras du också att bidra med dina idéer och förslag till förbättringar i arbetssätt. Arbetsplatsen präglas av en god laganda och av att ha roligt på jobbet. Kontoret ligger i helt nya och fräscha lokaler på Medborgarplatsen på Södermalm i Stockholm.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst 2 års relaterad erfarenhet inom bank, finans, kredit eller inkasso
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på finska och engelska
Meriterande:
• Goda kunskaper om Microsoft-program som Excel och Word
• Svensktalande
För att trivas i rollen är du en person som drivs av att leda och motivera andra att uppnå gemensamma mål. Du får med dig dina medarbetare genom att engagera, motivera och klargöra vägen framåt. Som person är du nyfiken och motiverad av att komma igång och driva projekt framåt. Du bidrar med idéer och nya perspektiv och har ett intresse av att lära dig nya saker och testa nya angreppssätt. Dessutom tycker du om olika uppgifter som kan ändras från dag till dag. Du är flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika människor och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt. Du tar också ansvar för dina uppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Medborgarplatsen
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Backoffice specialist, Credit officer, Handler, Management, Kundsupport, koordinator, kundkoordinator, administration, heltid, inkasso, lån, bank, finans, Avida Finance, finsktalande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Moa Liljendahl
moa.liljendahl@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6598638
Observera att sista ansökningsdag har passerat.