Backoffice/kontorskoordinator

OnePartnerGroup Skåne AB / Butikssäljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OnePartnerGroup Skåne AB i Västerås, Sollentuna, Stockholm, Norrköping, Karlskrona eller i hela Sverige

Vill du jobba i en växande spännande organisation där du får spela en nyckelroll när det kommer till support och administration? Tycker du om att ha varierande arbetsuppgifter och sätta upp dina egna rutiner? Då är tjänsten som backoffice/kontorskoordinator något för dig.

Arbetet kommer till en början att vara en deltidstjänst med 50% beläggning fram till augusti och därefter gå över till en heltidstjänst (med viss flexibilitet). Du kommer att vara stationerad på kontoret i Västerås.


Dina arbetsuppgifter
• Fakturahantering
• Kvittoredovisning
• Kundkontakt
• Koordinera konsulternas dagar
• Ansvara för viss marknadsföringen på sociala medier och presentationer
• Ansvarig för inköp av kontorsmaterial och profilprodukter
• Övriga kontorsrelaterade arbetsuppgifter

I ditt arbete som backoffice/kontorskoordinator kommer du få arbeta både högt och lågt. Din grundläggande arbetsuppgift är att underlätta arbetet på kontoret och för elkraftskonsulterna i deras dagliga arbete.


Din profil
Service och prestigelöshet är något som genomsyrar ditt dagliga arbete då du kommer agera ansiktet utåt för både kunder och konsulter. För att passa in i tjänsten krävs det därför att du är initiativrik och inte är rädd för att ta för dig. Du tycker om eget ansvar och är en kreativ problemlösare som tycker om att hitta nya vägar för att underlätta det dagliga arbetet. På så sätt kommer du få mycket frihet under eget ansvar och vi litar på att du hittar rätt medel för att utföra ett lyckat jobb. Eftersom företaget har en liten personalgrupp internt krävs det att du kan hoppa in och stötta upp i uppgifter som skapar avlastning. Du har en varm framtoning och uppskattar att skapa trivsel på kontoret.
Du ska ha jobbat i Office-paketet och ha en ekonomi- eller administrationsbakgrund. Det är meriterande om du tidigare har jobbat i Fortnox och har en anknytning till el-branschen.


Om kunden
CDE är ett konsultbolag som erbjuder tjänster inom idrifttagning, provning, konstruktion och projektledning för projekt inom generering, transmission och distribution av elkraft. Grundstenarna för CDE är pålitlighet, effektivitet och kvalitet och det är vad som genomsyrar CDE's arbetssätt i allt från första kommunikationen till slutresultat. De är ett ungt företag som gjort succé i branschen pga sin noggrannhet och sitt fokus på relationer och lagkänsla.

Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 40 orter i Sverige, och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss, eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 6709
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Negin Entezarjou negin.entezarjou@onepartnergroup.se

Företag
OnePartnerGroup Skåne AB

Adress
OnePartnerGroup Skåne AB
Östra Varvsgatan 4
21175 Malmö

Kontorsadress
Östra Varvsgatan 4

Jobbnummer
4029422

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OnePartnerGroup Skåne AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnePartnerGroup Skåne AB: