BackOffice inom IT
Exertis Captech AB / Backofficejobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Exertis Captech AB i Mölndal,
Göteborg,
Kungsbacka,
Varberg,
Stockholm eller i
hela Sverige Om Exertis
Exertis Nordics is one of the Nordic region's largest distributors of IT hardware, AV products, Entertainment (movies, books, games & toys) and one of the largest PC manufacturers in the Nordics. The company has its warehouse and head office in Gothenburg with local offices in Stockholm, Helsingborg and Umeå in Sweden, Sandefjord in Norway, Helsinki and Tampere in Finland and Copenhagen in Denmark. Sales amounted to more than SEK 2 billion in 2017. The company is currently collaborating with more than 250 suppliers and more than 4000 retailers across the Nordic region. Since 2014, the company is part of Exertis Group, one of Europe's largest distributors with a turnover of EUR 3 billion.
BackOffice inom IT
Vilka är vi på Exertis?
Exertis Nordics är en av Nordens största distributörer inom IT, AV, Large Display och Entertainment (spel, böcker och leksaker). Detta innebär att vi köper in, lagerhåller och distribuerar varor inom ovan nämnda kategorier. Sedan starten 1996 har vi haft en ökande tillväxt varje år och 2019 nådde vi en omsättning på 2,9 miljarder kronor
Vad innebär tjänsten?
I rollen som BackOffice arbetar du med att supportera interna och externa kontakter i enklare frågor på mail och telefon. Uppgifterna varvas med att man lägger manuella orders i vårt affärssystem, ta fram och besvarar kunder med leveransinformation eller hjälpa säljare med enklare administrativa uppgifter i våra stödprogram.
Vi söker dig som vill bli en trygghet och support till vår säljorganisation inom IT. Med en förstklassig service mot kunder, leverantörer och kollegor jobbar du med orderläggning, leveransuppföljning och enklare administrativa uppgifter. Du bör vara lyhörd på att ta emot information för att länka den samman med inköpare, säljare och kunder.
Din Profil
Du är noggrann med en god kommunikativ förmåga med ett starkt intryck av att vara en lagspelare. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom administrativa uppgifter och har en god datorvana i att arbeta med Officepaketet. Du kan jobba självständigt och har en god känsla för kvalité i tal och skrift på både svenska och engelska obehindrat.
Har du som profil ett intresse för IT och teknikprodukter ser vi det som en stor bonus.
Vi erbjuder dig
• En arbetsplats med härliga kollegor där vi alla tar ansvar för att vara nyfikna och arbeta aktivt med mångfald och inkludering.
• En timmes träning i veckan på arbetstid, samt ett årligt friskvårdsbidrag
• Fina lokaler
• Utvecklingsmöjligheter både lokalt och globalt.
Arbetstiden är måndag - fredag, dagtid, heltid (40 h/v) med 6 månaders provanställning.
Lönen är fast enligt individuell överenskommelse plus en rörlig del.
Publiceringsdatum2021-10-22TillträdeTjänsten tillsätts snarast möjligt. Sista ansökningsdag är 2021-11-19.
Ansökningar görs löpande och om rätt person hittas, kan tjänsten tillsättas innan ansökningstiden går ut.
För att söka fyll i ansökningsformuläret nedanför.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagExertis CapTech AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Exertis CapTech AB (org.nr 556350-3548)
Arbetsplats Exertis
Jobbnummer 6062530
Observera att sista ansökningsdag har passerat.