Backoffice Coordinator

Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-05-12

Arbetsuppgifter
BackOffice Coordinator:

• Supporta säljare och kund kring försäljning och tjänster via ett ärendehanteringssystem samt telefon.
• Hantera tjänster i administrationssystemet
• Ta emot beställningar, leverera och fakturera utlandsrapporter
• Hantera ärenden enligt uppsatt rutin när kund bestrider order
• Bidra till utvecklings-, effektiviserings- och förändringsarbete

Om företaget
Vår kund erbjuder affärs-, kredit- och marknadsinformation av högsta kvalitet.

Profil
Skallkrav:
• 1 års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete (ex: innefattar problemlösning)
• Flytande svenska och engelska muntligt samt skriftligt

Meriterande krav:
• Erfarenhet av en Backoffice-avdelning
• Fakturerat i Backoffice-system
• CRM-system
• Kunskaper inom ekonomi - fakturering

Personliga egenskaper och beteenden:
• Strukturerad
• Flexibel
• Analytisk
• Självgående
• Kommunikativ förmåga i tal och skrift
• God service och initiativförmåga
• Gillar högt arbetstempo, stresstålig
• God sommarbetsförmåga
Vi ser även att du som person är öppen och flexibel för förändringar i både tanke- och arbetssätt.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Ort: Centrala Göteborg
Start: Omgående och beräknas sträcka sig 6 månader med eventuell förlängning.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7790
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Wallin Borg kristina.wb@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2840941

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: