Back-up ledare på Jollyrooms kundtjänst
Jollyroom AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg,
Mölndal,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss just nu i en rasande tillväxt. Jollyroom skall vara det självklara valet i barnfamiljens vardag. Vi servar fler än 400 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. Vi har över 25 000 artiklar och 11300 kvm lager. Hos Jollyroom finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Vi erbjuder våra kunder slagkraftiga priser och garantier såsom 365 dagars öppet köp och prisgaranti. Hos Jollyroom skall man få den bästa upplevelsen!
Grundarna bakom Jollyroom har 18 års erfarenhet inom näthandel. Vi har tidigare byggt upp Komplett som är störst inom näthandel i Norden, med en omsättning på 5,5 mdkr. Komplett togs över av nya ägare år 2011. Inom Jollyroom är det högt till tak och vår expansion innebär att det skapas möjligheter för våra medarbetare att utvecklas i sina tjänster och ta kliv på karriärstegen.
Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. En ansökan till oss innebär att du vill satsa och utvecklas tillsammans med oss. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.
Ansvar:
Vi söker en ansvarstagande och drivande sälj- och kundservicemedarbetare som kommer vara back-up ledare när kundservicechefen inte är på plats. Sälj- och kundserviceavdelningen ansvarar för kundtjänst via telefon och mail för samtliga nordiska länder och en avhämtningsbutik. Ribban ligger högt på våra dagliga servicemål då vi alltid strävar efter att vara den bästa aktören på marknaden.
Publiceringsdatum2015-10-02Dina arbetsuppgifter• Svara på kundfrågor per telefon och e-post
• Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår avhämtningsbutik
• Retur och reklamationshantering
• Back-up ansvarig som ledare för avdelningen när kundservicechefen är frånvarande/i möten/har semester etc.
• Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och utveckla avdelningen
Kvalifikationer• Några års erfarenhet från kundtjänstarbete
• Har haft rollen som back-up ledare eller arbetsledare
• Van vid hantering av stora flöden av inkommande mail och samtal
• Meriterande med erfarenhet från e-handel och detaljhandeln
• Van datoranvändare, trivs med datorn och telefonen som verktyg
• Snabb på tangenterna och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
Dina personliga egenskaper• Brinner för service och kundnöjdhet
• Ambitiös och driven
• Trivs i rollen som ledare och är orädd i mötet med nya människor
• Självgående med en stor vilja att uppnå goda resultat i ditt arbete
Upplägg och ansökan:
• Start: Snarast möjligt
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Hisings Kärra
• Arbetstider: Vardagar kl. 09-18
• Ansök genom att maila CV och personligt brev till
jobb@jollyroom.se• Kontakt: Nicole Berger via
nicole.berger@jollyroom.se• Ange referens på ansökan: Back-up kundservice
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-16
Ange följande referens när du ansöker: Back-up kundservice
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@jollyroom.seKontaktNicole Berger, HR assistent
jobb@jollyroom.seFöretagJOLLYROOM AB
AdressJOLLYROOM AB
Tagenevägen 58
42537 Hisings Kärra
KontorsadressTagenevägen 58
Hisings Kärra
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
jobb@jollyroom.se Jobbnummer 2462414
Observera att sista ansökningsdag har passerat.