Back-officemedarbetare till Treasuryavdelning på välkänt bolag i
SJR / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vår kund, ett stort internationellt bolag i Solna, söker en back-officemedarbetare till sin Treasuryavdelning. Behovet är omgående och 3 månader framåt.
Back-officerollen är mycket viktig då man är motorn i transaktions- och affärsavstämningarna. Du kommer ha enkollega till på back-office men ingår i en större grupp.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat;
• Hantering av cash-poolerna
• Bokslutsspecifika delar som uppbokning av interna mellanhavanden och bokning av räntor etc
• Se till att finansiella betalningar betalas/kommer in
• Avstämning av bankkonton
Rollen har många interna och externa kontaktytor och du arbetar nära redovisningen.För att lyckas i denna roll ser vi att du har följande erfarenheter och egenskaper;
• Du har tidigare erfarenhet av att arbeta back-office på Treasuryavdelning eller liknande erfarenhet från ex bank
• Du har erfarenhet av att arbeta med flertalet olika finansiella instrument
• Du är trygg i din yrkesroll och down-to-earth
• Du är driven och lösningsorienterad
• Du behärskar engelska obehindrat
Lite mer information
Uppdraget är tänkt att starta omgående och är initialt ett konsultuppdrag tre månadermed anställning hos SJR. Urvals- och intervjuarbetet kommer att ske löpande. Du söker tjänsten via
www.sjr.se. Alla ansökningar och kontakter kommer att behandlas konfidentiellt. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig konsultchef,Anette Skantz.
anette.skantz@sjr.seVi ser fram emot din ansökan - varmt välkommen!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy:
https://sjr.se/gdpr/integritet... (
https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Publiceringsdatum2019-05-13Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolagetSJR in Scandinavia ABmed dotterbolagenSJR in Sweden AB,Ogunsen AB,SJR IT ABochWES AB.
Titel: Backoffice Treasury
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnette Skantz
FöretagSJR
AdressSJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20, Stockholm
Jobbnummer 4784845
Observera att sista ansökningsdag har passerat.