Back-Office Support till Somfy

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2024-01-12

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Somfy.

Om företaget
Från den första rulljalusimotorn, som utgjorde slutet för vevhandtaget, till smarta hem-lösningar, har Somfy spenderat de senaste 50 åren med att hjälpa till att göra livet enklare för miljoner användare runtom i världen. Somfy skapar nya, pålitliga och hållbara lösningar som ger ett bättre liv och ökat välbefinnande. Företaget är idag världsledare på motorer för solskydd och har dessutom lösningar inom säkerhet och smarta hem. Somfy har idag cirka 20 anställda med kontor i Malmö och Bromma. Nu söker Somfy en ny medarbetare till Malmö kontoret.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Back-Office Support är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att hantera inkommande ärenden från både återförsäljare, konsumenter och installatörer. Ärenden kan innehålla allt från tekniska supportfrågor, reklamationsärenden och att ta fram tekniska dokument och manualer. Dessa hanteras både via ett CRM-systemet och telefon. I rollen har du många kontaktytor både externt och internt.
Du fokuserar främst på hemautomation genom Somfys TaHoma-system, där huvudkontakten kommer vara dess användare. Utöver att vägleda användare i systemet och utföra avancerad felsökning spelar du en nyckelroll i systemets utveckling. Genom att aktivt identifiera, testa och rapportera buggar och utvecklingsbehov bidrar du starkt till systemets framsteg och kvalitet.

• Hantera inkommande ärenden gällande Somfys produkter via Tickets och telefon
• Ge förstklassig support till kunder och installatörer
• Guida och hjälpa i tekniska frågor gällande hemautomation
• Felsöka och utveckla Somfys TAHoma-system

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare arbetslivserfarenhet inom support eller annat serviceyrke, gärna tekniskt inriktat
• Goda kunskaper inom IT
• Teknisk förståelse eller intresse
• Obehindrad svenska och engelska, både tal och skrift

För att trivas i rollen som kundsupport hos Somfy är du en person som drivs av att leverera god service. Du trivs att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor där ni hjälps åt med arbetsuppgifterna. Du är prestigelös till sättet, har inget problem med att ställa upp när det behövs och är flexibel som person. Du är en person som ser lösningar istället för problem och du delar gärna dina tankar och idéer med dina kollegor. Samtidigt som du är effektiv till sättet värdesätter du att saker och ting blir genomförda ordentligt och du har ett öga för detaljer.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet!

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
David Renblad
david.renblad@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8386952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: