Back-office medarbetare till Solna

PerformIQ Work AB / Butikssäljarjobb / Solna
2016-06-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Back-office medarbetare till Solna" (publicerad 2018-01-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ Work AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Företagspresentation

Sökord: back-office, excel, administration, sap

Tycker du om att arbeta administrativt och har erfarenhet av att jobba i Excel?

Vi söker Dig som vill arbeta på ett globalt företag i en internationell miljö. Vår kund är ett välkänt oljeföretag som tillhandahåller tekniskt avancerade tjänster inom olja och smörjmedel.

Tjänstebeskrivning

Företaget du ska arbeta på sitter i en internationell miljö i nya lokaler i Solna. Tjänsten ingår i Supply & Planning avdelningen och du kommer framförallt att arbeta med frakter. Du ska räkna på fraktkostnader och stämma av att företagets kostnadskalkyler ligger rätt. Du sitter i en kontrollfunktion där du jobbar mycket i Excel och hanterar master data. Tjänsten är en back-office funktion och du jobbar strukturerat med fasta arbetsuppgifter under månaden.

Krav på person

Vi söker dig som är en van administratör och har jobbat med stora datormängder tidigare. Du tycker om siffror och är en erfaren användare i Excel. Det är meriterande om du har jobbat i SAP tidigare och i en Supply Chain funktion. Du talar och skriver obehindrat på engelska då företaget jobbar internationellt och har engelska som koncernspråk.

Vi ser det som meriterande om du genom idrott/föreningsliv har fått med dig egenskaper som höjer såväl prestation som resultat. Ange gärna vilka idrotts-/föreningserfarenheter du har och på vilket sätt det har format dig som person, och hur du tror att detta påverkar dig i denna roll. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst.

Start: Omgående
Omfattning: Heltid fram till och med 31 december med goda chanser till förlängning
Arbetstid: Kontorstider, 37,5h arbetsvecka
Plats: Solna

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos en av våra kunder. Eventuella frågor besvaras av Mattias Söderberg, konsultchef, på 072-157 27 76. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-06-27

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1975
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mattias Söderberg

Företag
PerformIQ Work AB

Adress
PerformIQ Work AB
Sveavägen 159
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 159, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2926695

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ Work AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ Work AB: