Back-Office/Kundsupportmedarbetare till Synsam

Hero AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-09-02

Företaget
För Synsams räkning söker vi dig som vill arbeta Back-Office och med kundsupport till kontoret i Stockholm. Synsam är en av Nordens ledande optikkedjor med ca 450 butiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Den årliga omsättningen uppgår till ca 3 miljarder kronor och koncernen har idag ca 2 500 anställda. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och ett stort engagemang erbjuder de sina kunder personliga och prisvärda optiska kvalitetslösningar.

Om tjänsten
I aktuell tjänst så kommer du att arbeta på företagets Shared Service Center på avdelningen Transactions. Då du kommer att tillhöra ett nytt team så kan tjänsten till en början innebära en del manuellt och monotont arbete. Eftersom teamet är nytt kommer dina arbetsuppgifter innefatta:

• kundsupport via mejl och telefon, samt administration kring detta
• en kontinuerlig utveckling av teamets arbetsuppgifter och funktion
• granskning av processer och säkerställande av kvalitet
• granskning av data i interna system

Möjligheter:
Nu har du möjlighet att komma in i en roll där du får vara med i utvecklingen av ett helt nytt team samt vara delaktig i företagets spännande utveckling. Du får arbeta på ett stort internationellt företag med kontor i Stockholm.

Kvalifikationer
Vi söker dig med lägst en gymnasieexamen. Du har minst 1 års erfarenhet från kundservice och Back-Office/administration. Du bör även ha mycket god vana av att arbeta i Excel samt hantera svenska på en god nivå, både i tal och skrift. Utöver detta är det ett plus om du har erfarenhet av att arbeta i en nordisk koncern och/eller erfarenhet från ett Shared Service Center. Som person bör du vara driven, stresstålig, ansvarstagande, anpassningsbar samt ha en hög känsla för service. Du bör även ha lite skinn på näsan och vara lösningsorienterad. Det är viktigt att du ser en långsiktighet i denna roll samt trivs i en utvecklande arbetsmiljö.

Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Arbete föreligger under kontorstider, heltid, med start i omgående och beräknas pågå fram till sista december 2016. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Natalie på tele 08-400 258 60 eller rekrytering@hero.se .

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Söker du via mobilen?
Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!

Kolla gärna in vår sida på Facebook för ytterligare jobbuppdateringar och för mer information om oss via https://www.facebook.com/Hero-194458207577/?ref=aymt_homepage_panel

"We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Möjlighet till förlängning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Natalie Ebenfelt

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 11763 Stockholm

Jobbnummer
3026531

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: