Back-office handläggare

Remium Nordic AB / Butikssäljarjobb / Haparanda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Haparanda, Kalix, Övertorneå, Överkalix, Luleå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Remium Nordic AB i Haparanda

Remium är ett oberoende finanshus som har varit aktivt på finansmarknaden sedan år 2000. Vår drivkraft är att effektivisera kapitalmarknaden för små och medelstora bolag. Vi tillhandahåller företagsutlåning och factoring, corporate finance, aktieanalys och kapitalförvaltning. Remium är även marknadsledande inom Introduce.se, Likviditetsgaranti och Certified Adviser.

Back-Office handläggare sökes till vårt kontor i Haparanda I rollen som Back-Office handläggare kommer du att ha en viktig roll att tillsammans med dina kollegor ansvara för all affärsadministration och internredovisning av fakturabelåning. Som handläggare ansvarar du för att både befintliga och potentiella kunder får förstklassig service. Kundens behov ska alltid vara i centrum.
Vi söker två personer till vår back-office. Vi ser gärna att du är social, serviceminded, resultatinriktad och strukturerad. I rollen är det viktigt att du har en god kommunikationsförmåga och kan uttrycka dig professionellt och tydligt i tal och skrift. Vi förutsätter att du är administrativ, noggrann och levererar alltid högsta kvalitet.
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och god datorvana.
Finska i tal- och skrift ses som meriterande

För mer information kontakta Magnus Lehto

Varaktighet, arbetstid
Vi tillämpar sex månaders provanställning.

Publiceringsdatum
2017-01-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-03

Kontakt
magnus.lehto@remium.com

Företag
Remium Nordic AB

Adress
Remium Nordic AB
Box 2
95321 HAPARANDA

Kontorsadress
Storgatan 73

Jobbnummer
3274887

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Remium Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Remium Nordic AB: