Back-Office / Financial Contract / Excel / Administratör till st
Bravura / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-12-04FöretagetFinansbolaget bedriver verksamhet i hela Norden och erbjuder finansierings- och paketeringslösningar till moderbolagets kunder. De bidrar till ökad lönsamhet och ökad säljkraft, för såväl moderbolaget som för externa samarbetspartners och återförsäljare. Deras slagkraftiga portfölj skapar kundnytta i form av behov, funktion och pris. Tjänsten är på företagets huvudkontor i Stockholm där du får arbeta i en händelserik arbetsmiljö och erbjuds stora möjligheter att utvecklas. Du inleder din anställning som konsult på Bravura med möjligheter att på sikt bli överrekryterad till företaget.
Dina arbetsuppgifterI rollen som financial contract arbetar du på företagets backoffice-avdelning. Du ingår i en grupp om 11 personer som arbetar med kundanpassade och komplexa avtalslösningar. Du kommer jobba med kvalificerad administration av leasingavtal, registrera avtal, betala leverantörsfakturor samt hantera serviceärenden. Med hjälp av Lean löser du problem och driver ständiga förbättringar för att ge våra företagskunder en bra kundupplevelse. Du får möjligheten att lära dig om våra finansieringslösningar och för rätt person finns goda möjligheter att utvecklas.
Kvalifikationer• Erfarenhet av komplex administration
• Goda kunskaper i Excel och god systemvana
• Meriterande med erfarenhet från finansbranschen, avtalshantering och/eller leasingadministration samt kunskaper inom intäktsstyrning och resultatpåverkan
• Meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi, finans eller liknande
Vi söker dig som har ett metodiskt arbetssätt och som har ett kvalitetstänk. Du är social, driven, brinner för att lära dig nya saker och kan hantera stora datamängder. För att trivas i rollen har du ett sinne för siffror, logiskt tänkande och en god problemlösningsförmåga. Vidare har du lätt för att samarbeta med andra, samtidigt som du är trygg i din yrkesroll och kan sätta tydliga gränser.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Financial Contract Specialist, ekonomi, finans, backoffice, administratör, civilekonom, leasing, telekom, leasingadministratör, contract, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaleb Musie
caleb.musie@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3835560
Observera att sista ansökningsdag har passerat.