Back Office Specialist till Telia Finance

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2022-11-24

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia Finance har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia Finance en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Telia Finance är ett fristående bolag som agerar finansieringsmotor åt Telia, en av världens största teleoperatörer med över 185 miljoner kunder och 21 000 anställda. Telia Company har en global närvaro med Norden och Baltikum som huvudmarknader. Detta ger dem möjligheter att erbjuda innovativa och konkurrenskraftiga finansieringslösningar på dina villkor. Dem vill helt enkelt göra det möjligt för alla Telias kunder att hitta precis rätt lösning som passar för såväl dagens som framtidens telekombehov.

Dina arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du på företagets back office-avdelning som är ansvariga för service- och supportprocessen avseende Telia Finance delbetalning av hårdvara och Telia Finance lån. I din roll arbetar du främst mot den danska marknaden men det förekommer även arbete mot den norska och svenska marknaden. Tjänsten innebär ett nära samarbete med framför allt Business Area Manager, produktägare, våra outsourcade kundtjänster och övriga avdelningar inom organisationen. I ditt arbete ingår delaktighet i hela serviceprocessen där du arbetar med bland annat uppföljning av rutiner, informationshantering, kundklagomål, och förbättringspunkter. Avdelningen är en intern support utan kontakt med slutkund som med sin specialistkunskap på processer och rutiner för konsumentaffären stöttar avdelningar med kundkontakt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom bank- och finanssektorn, meriterande med arbete mot privatpersoner
• Tidigare arbetslivserfarenhet från kundtjänst är meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

I denna urvalsprocess kommer stor vikt att läggas vid personlighet. Vi söker dig som är snabblärd och som tar initiativ, mycket eget ansvar och är pro-aktiv i det dagliga arbetet. För att lyckas i denna roll är du en person som motiverar andra genom din höga aktivitetsnivå. Du tar ett stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och det är viktigt för dig att göra ett bra jobb därför planerar du dina uppgifter noggrant. Du är självstyrd och mån om att alltid sätta kunden i fokus och blir motiverad av att kunna ge förstklassig service. Du bygger förtroende med kollegor och kunder då du har lätt för att samarbeta, är organiserad och styr din tid på ett effektivt sätt. Tjänsten kräver en person som trivs med många sociala kontaktytor och som tar vara på nya kontaktmöjligheter. Därför ser vi att du har en god kommunikativ förmåga.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, Solna med möjlighet till hybridarbete
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, finans, bank, back office, administratör, administration, leasing, telekom, contract, kundtjänst, kundservice, service, heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Ebba Sjöqvist
ebba.sjöqvist@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7203551

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: