Back Office Säljare
Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag / Säljarjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag i Haninge,
Nacka,
Gnesta,
Nynäshamn,
Ekerö eller i
hela Sverige Personalstyrkan ingår i 3PM-Gruppen och har sedan 2006 försett koncernens egna verksamheter med bemanningstjänster. 2012 beslutades att verksamheten skulle bolagiseras i ett led att dels utveckla Personalstyrkans tjänster, dels kunna erbjuda desamma till kunder utanför koncernen.
Personalstyrkans affärsidé är att på ett samhällsnyttigt sätt utbilda, arbetsträna och bereda i synnerhet ungdomar arbete och anställning hos våra kunder. Detta skall ske i kombination med en för kunderna, helt kostnadsfri rekrytering.
3PM-Gruppen grundades 1978. Koncernen är privatägd och omfattar idag de tre verksamheterna M3 Logistics, MediaPlant och Personalstyrkan.
OM TJÄNSTEN:
Personalstyrkan är i en expansiv fas och vi söker nu dig som vill vara med och driva bolaget framåt där du erbjuds ett spännande arbete med ett stort mått av självständighet och eget ansvar.
Dina primära ansvarsområden är att driva merförsäljning till bolaget samt assistera vår bemanningssamordnare i dennes dagliga arbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inbegriper försäljningsplanering och säljuppföljning med utgångspunkt från kontoret samt uppföljande kundbesök på plats hos kund.
På plats hos kund skall du kunna snabbt kunna arbeta fram den kravprofil kunden önskar på våra konsulter. Våra konsulter arbetar främst inom lager, enklare montering samt plock & pack-uppdrag.
I dina administrativa uppgifter måste du vara mycket systematisk och strukturerad för att inte tappa några lösa trådar. Du skall följa upp inkomna offertförfrågningar och hantera många bollar i luften samtidigt. Arbetet är tidvis mycket tempofyllt och du måste vara genuint stresstålig och se arbetsdagen som en utmaning med en fast övertygelse om att få ihop pusslet utan att själv tappa gnistan.
Dina dagar kommer alltid fyllas av utmaningar och du måste brinna för att lösa problem.
När vår bemanningssamordnare är frånvarande är det ditt ansvar att planera personalen i systemet, boka in dem på uppdrag och följa upp arbetets gång med både kund och konsult.
Egen bil och personkörkort B är ett krav.
Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänligen skicka in din ansökan via
jobb@personalstyrkan.se så snabbt som möjligt
Syftet med provanställningen är att denna ska övergå i en tillsvidareanställning efter 6 månader.
Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Åsa Bengtsson på telefon 08-410 423 31, eller via mail:
asa@personalstyrkan.seVälkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2016-01-20KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Back Office Säljare
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@personalstyrkan.seFöretagPERSONALSTYRKAN I SVERIGE AKTIEBOLAG
AdressPERSONALSTYRKAN I SVERIGE AKTIEBOLAG
SPEDITIONSVÄGEN 22
14250 SKOGÅS
KontorsadressSPEDITIONSVÄGEN 22
SKOGÅS
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41042370
Jobbnummer 2625432
Observera att sista ansökningsdag har passerat.