Back office medarbetare till Merchant Accounting

SJR / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vår kund är en ledande leverantör av internationella betalningslösningar för e-handel. De arbetar med några av världens största e-handelsföretag och erbjuder kortbetalningar och lokala bankbetalmetoder på marknader världen över.

Vår internationella kund har kontor i Hammarby Sjöstad där arbetar ca 100 anställda varav 10 personer utgör Merchant Accounting där det nu finns två vakanser. Du möts av en välkomnande grupp med blandade åldrar. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med god möjlighet till överrekrytering till kunden.

Publiceringsdatum
2018-08-15

Dina arbetsuppgifter
Du kommer dagligen att arbeta med avstämningar av transaktionsflöden och bankrapporter, registrering samt andra löpande uppgifter inom avdelningen. Du kommer att arbeta nära IT och support, arbeta med fakturering samt valutaavstämningar. Vidare kommer du i rollen som back office medarbetare arbeta med banker runt om i hela världen.

Bakgrund
Vi söker dig som har en ekonomiexamen från universitet eller högskola och vi tror att du är i början av din karriär. Tjänsten kräver även att du har god datorvana samt goda kunskaper i Excel och att du obehindrat kan kommunicera i tal och skrift på engelska.

Du är en ansvarsfull person som slutför det du tar dig an. Tjänsten förutsätter även att du är en noggrann, strukturerad och administrativt lagd person som är flexibel, prestigelös och trygg i dig själv. Du har lätt att samarbeta och god förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du är en positiv och social person som trivs i en professionell miljö med ett högt arbetstempo.

Bra att veta
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 6 månader med god möjlighet till överrekrytering till kund. Start är omgående och det är en heltidstjänst. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Cassandra Klang, 076 647 16 43

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cassandra Klang cassandra.klang@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4290935

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: