Back office/Kundtjänst Sensec

B3 Personal AB / Butikssäljarjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos B3 Personal AB i Sundbyberg, Solna, Stockholm, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-08-02

Om tjänsten
Sensec har under de senaste åren etablerat sig som en stark aktör inom personlig säkerhet. Nu söker de sin nästa medarbetare för att ytterligare stärka sitt team.

Som Back office på Sensec Personlig Säkerhet kommer du främst att agera stöd åt företagets kunder samt säljare. Det kommer innebära mycket administrativt arbete vilket kräver att du som person trivs i en administrativ roll.

I och med att denna tjänst ansvarar för Sensecs kundservice kommer du vara en av Sensecs viktigaste personer. Du kommer vara i daglig kontakt med olika kunder genom att både ta emot inkommande samtal samt arbeta med de kontinuerliga uppföljningarna som ingår i tjänsten.

Du kommer få,

• Ansvar för inkommande kundsupport via telefon och mail.
• Registrera och administrera serviceärenden.
• Bidrar till företagets utveckling och våra processer.
• Kundbearbetning av definierade befintliga kunder. Bearbetning sker i huvudsak via telefon. De kunder back office ansvarar för skall registreras i Sensecs CRM.
• Ansvara för merförsäljning på befintlig kundstock
• Rapportera pågående och inkommande affärer till CRM varje vecka.
• Hålla en god servicenivå för våra kunder.
• Administrera ovanstående med hjälp av CRM-system och Sensec Personlig Säkerhets interna rutiner.
• Registrera och administrera larmabonnemang i larmhanteringssystem och CRM.
• Utföra funktionstest av produkter och tjänster innan leverans.
• Paketera och leverera produkter.

Kvalifikationer
Vi tror att du som person sprider glädje och god energi. Du trivs i en roll där nu har mycket kontakt med människor. Vi tror även att du trivs i en stöttande roll och är duktig på att samarbeta med andra människor. Vi tror även du är en person med gott ordningssinne som gillar ordning och reda.

I denna rekrytering lägger vi stor vikt på dina personliga egenskaper, tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annan administrativ tjänst/utbildning är meriterande.

Du erbjuds:

En trevlig arbetsplats med utvecklingsmöjligheter.

En bra grundlön+möjlighet till provision.

Så ansöker du
Vi jobbar med ett löpande urval och det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag. Vi uppmuntrar dig därför att söka så snart som möjligt.

Du ansöker på B3 Personals hemsida www.b3p.se under Lediga tjänster.

Om du har frågor om tjänsten är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på alexander@b3p.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, endast frågor.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillämpad provanställning

Ersättning
Fast+Prov

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexander Ytterberg

Företag
B3 Personal AB

Adress
B3 Personal AB
Kolonien, Telefonvägen 30
12626 Hägersten

Kontorsadress
Kolonien, Telefonvägen 30 12626 Hägersten

Jobbnummer
4271336

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från B3 Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos B3 Personal AB: