Back office/Kundsupport medarbetare

2Complete AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en driven och erfaren back office/kundsupport medarbetare som vill arbeta med varierande uppgifter och ta stort eget ansvar? Då har vi rollen för dig!

Vad erbjuder vi?
En spännande och utvecklande roll med stor variation

En möjlighet att arbeta i ett team av engagerade och kompetenta medarbetare

En företagskultur som präglas av uppskattning och förtroende

En omfattande och individuell utbildning inom ditt framtida ansvarsområde

Är du en kreativ, lösningsorienterad och kommunikativ lagspelare har du kommit till rätt ställe!

Vår kund är ett tyskt företag grundat 1946. Som en av världens ledande företag inom inredningssektorn med över 1700 anställda består produktsortimentet av dekorativa och tapetseringstyger, gardiner, tapeter, textiler mattor - från heltäckningsmattor och gränsmattor till individuellt designade mattor och vinylgolv. Företaget har sitt huvudkontor i Bielefeld, Tyskland, och har verksamhet i över 80 länder. Kontoret i Stockholm hanterar kundservice för Danmark, Sverige och Finland.

Vem söker vi?
Har minst 3 års erfarenhet av kundtjänst, gärna mot den danska marknaden

Har goda kunskaper i svenska och engelska, samt vana/förståelse av danska

Är en skicklig kommunikatör med en förmåga att skapa goda relationer med kunder och kollegor

Är självgående och har en förmåga att arbeta under eget ansvar

Är stresstålig och har en god förmåga att prioritera

Publiceringsdatum
2024-01-29

Dina personliga egenskaper
Energisk, flexibel, oberoende och stresstålig

Strukturerad och analytisk

Trivs i en snabbrörlig miljö

Förstår vikten av att leverera utmärkt kundservice

Sätter värde på ett gott arbetsrelationer med kollegor och kan samarbeta på hög nivå

Vad innebär rollen?
Besvara frågor och ge support till danska kunder via e-post och telefon

Hantera inkommande kundförfrågningar och lösa eventuella problem på ett professionellt sätt

Samarbeta med andra avdelningar inom organisationen för att säkerställa effektiv kommunikation och problemlösning

Följa upp med befintliga kunder

Arbetet är tempofyllt och du kommer att hantera flera samtidiga uppgifter samtidigt. Du kommer att tillhandahålla service via telefon och e-post, lägga ordrar, hantera klagomål, planera och lösa problem. Du är ansvarig för att säkerställa att dina ärenden är lösta och att kunden är informerad under hela processen.

2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3737".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
2Complete AB (org.nr 556811-8334), http://www.2complete.se

Kontakt
Alexandra Carning
alexandra.carning@2complete.se
+46 70 972 25 54

Jobbnummer
8426002

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: