Back office/Kundsupport medarbetare
2Complete AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en driven och erfaren back office/kundsupport medarbetare som vill arbeta med varierande uppgifter och ta stort eget ansvar? Då har vi rollen för dig!
Vad erbjuder vi?
En spännande och utvecklande roll med stor variation
En möjlighet att arbeta i ett team av engagerade och kompetenta medarbetare
En företagskultur som präglas av uppskattning och förtroende
En omfattande och individuell utbildning inom ditt framtida ansvarsområde
Är du en kreativ, lösningsorienterad och kommunikativ lagspelare har du kommit till rätt ställe!
Vår kund är ett tyskt företag grundat 1946. Som en av världens ledande företag inom inredningssektorn med över 1700 anställda består produktsortimentet av dekorativa och tapetseringstyger, gardiner, tapeter, textiler mattor - från heltäckningsmattor och gränsmattor till individuellt designade mattor och vinylgolv. Företaget har sitt huvudkontor i Bielefeld, Tyskland, och har verksamhet i över 80 länder. Kontoret i Stockholm hanterar kundservice för Danmark, Sverige och Finland.
Vem söker vi?
Har minst 3 års erfarenhet av kundtjänst, gärna mot den danska marknaden
Har goda kunskaper i svenska och engelska, samt vana/förståelse av danska
Är en skicklig kommunikatör med en förmåga att skapa goda relationer med kunder och kollegor
Är självgående och har en förmåga att arbeta under eget ansvar
Är stresstålig och har en god förmåga att prioritera
Publiceringsdatum2024-01-29Dina personliga egenskaperEnergisk, flexibel, oberoende och stresstålig
Strukturerad och analytisk
Trivs i en snabbrörlig miljö
Förstår vikten av att leverera utmärkt kundservice
Sätter värde på ett gott arbetsrelationer med kollegor och kan samarbeta på hög nivå
Vad innebär rollen?
Besvara frågor och ge support till danska kunder via e-post och telefon
Hantera inkommande kundförfrågningar och lösa eventuella problem på ett professionellt sätt
Samarbeta med andra avdelningar inom organisationen för att säkerställa effektiv kommunikation och problemlösning
Följa upp med befintliga kunder
Arbetet är tempofyllt och du kommer att hantera flera samtidiga uppgifter samtidigt. Du kommer att tillhandahålla service via telefon och e-post, lägga ordrar, hantera klagomål, planera och lösa problem. Du är ansvarig för att säkerställa att dina ärenden är lösta och att kunden är informerad under hela processen.
2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3737".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare 2Complete AB (org.nr 556811-8334),
http://www.2complete.se Kontakt Alexandra Carning
alexandra.carning@2complete.se +46 70 972 25 54 Jobbnummer 8426002
Observera att sista ansökningsdag har passerat.