Back Office/Innesäljare för rekrytering hos kund

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Vi söker nu en Back Office/Innesäljare för rekrytering till vårt kundföretag i Mölnlycke

Publiceringsdatum
2011-02-13

Dina arbetsuppgifter
Vår kund är ett familjeägt företag med tillverkande verksamhet av stålprodukter. Du kommer att arbeta på ett försäljningskontor med arbetsuppgifter som order- och lageradministration samt leveransbevakning. Arbetet innefattar löpande kontakter med företagets produktionsverksamheter i bla Österrike, Tyskland och Holland. I arbetsuppgifterna ingår även att underhålla och utveckla relationen med befintliga kunder. Vi ser gärna att du på längre sikt, inom ett par år, vill utvecklas i försäljningsrollen och utöver ordinarie arbetsuppgifter även arbeta med bearbetning av nya kunder. Tjänsten är på heltid med löpande varaktighet.

Erfarenheter
Vi söker dig som har administrativ erfarenhet och tidigare har arbetat med kundservice över telefon och mail. Du har mycket goda kunskaper i engelska språket, såväl i tal som i skrift, samt är van att arbeta i MS Office. Tyska är meriterande, likaså kunskaper i SAP. Du har B-körkort, tillgång till egen bil är ett plus.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är arbetsam, noggrann och serviceminded. Vidare är du kundorienterad, samvetsgrann och har skinn på näsan. Du är nyfiken, har ett stort intresse av att lära dig om verksamhetens produkter och ser långsiktigt på uppdraget. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Du erbjuds anställning hos vårt kundföretag.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande det aktuella uppdraget och rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på telefon 031- 725 45 38.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-02-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
849805

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: