Back Office Coordinator med omgående start
Kontorsfixarna Väst AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Väst AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-04-27Om tjänstenÄr du en klippa på kundrelationer, tar snabbt till dig ny information och har lätt för att se lösningar istället för problem? Har du dessutom erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete och en ekonomisk bakgrund/förståelse och tycker om siffror och affärer? Då har vi uppdraget för dig!
Om företagetKFX är en HR-partner inom bemanning, rekrytering och entreprenad där vi genom vår långa erfarenhet och tydliga processer hjälper våra kunder med deras personalbehov oavsett hur stort eller litet det är. Just nu söker vi efter kundtjänstpersonal för placering hos en av våra kunder. Konsulten blir anställd av KFX HR-partner, men uthyrd till vår kund på heltid under en tidbegränsad period. Observera att uppdraget ska tillsättas omgående.
Dina arbetsuppgifterVi söker en kommunikativ, analytisk och strukturerad person som tycker om att prata med kunder via olika kommunikationskanaler och brinner för att få hjälpa andra. Du är en teamplayer som tar stort eget ansvar för leveranserna.
• Ge support till både säljare och kund kring försäljning och tjänster via ett ärendehateringssystem samt via telefon
• Hantera och justera tjänster i administrationssystemet
• Hantera ärenden enligt uppsatt rutin när kund bestrider order
• Kontakta kunder vid returer av tryckta produkter
• Bidra till utvecklings-, effektiviserings- och förändringsarbete.
• Delta i arbetet med att dokumentera arbetsrutiner
KvalifikationerVi söker dig som har en utbildning på minst gymnasienivå med minst ett års arbetslivserfarenhet. Du har en bakgrund inom kvalificerat administrativt arbete och gärna erfarenhet av arbete inom Back Office. Goda kunskaper inom CRM och SalesForce och tidigare erfarenhet av arbete inom ekonomi är meriterande.
Vidare söker vi en person som:
• har en stor servicekänsla
• har lätt för att tala i telefon
• är van vid olika kundkontakter
• är noggrann
• har lätt för att lära sig nya datorsystem
• har ekonomisk bakgrund
Du är inte rädd för att ta egna initiativ eller ta tag i obekväma situationer samt visar på god samarbetsförmåga. Då arbetet innebär daglig kontakt med kunder och kan i vissa perioder innebära stressigt arbetsklimat, ser vi gärna att du har stor stresstålighet samt är van vid olika kundrelationer.
Övrig informationLåter det intressant? Sök tjänsten redan idag då den kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot att lära känna dig.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2300
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTeresa Åkemar 031-711 98 00
FöretagKontorsfixarna Väst AB
AdressKontorsfixarna Väst AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6 , Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2809604
Observera att sista ansökningsdag har passerat.