B2C-säljare och CRM-assistent till Malmö Opera!
Malmö Opera och Musikteater AB / Kundservicejobb / Malmö
2025-05-23
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Malmö Opera och Musikteater AB i Malmö Malmö Opera är musikdramatikens hjärta och röst i Skåne. Huset invigdes 1944 och är centralt placerat i Öresundsregionen, bara 20 minuter från Köpenhamn. Scenen är en av de största i Europa och den amfiteaterformade salongen rymmer 1500 besökare. Vi spelar klassisk, modern och nyskriven musikdramatik. Malmö Opera har drygt 285 tillsvidareanställda och 500-700 pjäsengagerade per spelår. Under ett spelår producerar vi drygt 300 föreställningar för stora scenen samt för barn-, ungdoms- och turnéverksamheterna.
Vi erbjuder dig anställning i en inspirerande miljö där vi gemensamt arbetar för att skapa optimala förutsättningar för att vår publik ska få ta del av musikteater i hela dess bredd. Vi tror att mångfald av kompetenser skapar de bästa förutsättningarna för Malmö Operas arbetsklimat, kreativitet och kvalitet.
Malmö Opera söker nu en B2C-säljare och CRM-assistent till försäljningsavdelningen!
Publiceringsdatum2025-05-23Dina arbetsuppgifterI rollen kommer du att ha daglig kundkontakt med fokus på support och försäljning, både via mejl, telefon och i vår biljettkassa - vilket utgör cirka 50 procent av din arbetstid. Du kommer även att arbeta med att ta fram CRM-rapporter och följa upp kundinformation i syfte att utveckla och förbättra våra insatser på Malmö Opera. En annan viktig del av arbetet är att underhålla vårt CRM-system samt andra system kopplade till kunddata. Dessutom kommer du att ansvara för att ta fram listor och skapa riktade utskick till vår publik och olika kundgrupper.
KompetenserVi söker en kollega som är kommunikativ, har ett positivt förhållningsätt och enkelt att samarbeta i grupp. Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med försäljning av biljetter/kulturarrangemang och förståelse för den typen av verksamhet. Vi önskar en medarbetare som har publikens perspektiv i fokus i hela kundresan. Som person är du analytisk, noggrann och lugn med förmågan att arbeta såväl självständigt som i team.
För att lyckas i den här tjänsten behöver du:
• Kunskap och erfarenhet av B2C-försäljning
• Erfarenhet av kundservice
• Kunskaper och kompetens inom kundvård och kundrelationer
• Goda kunskaper och erfarenheter av arbete i CRM-system
• Goda kunskaper och erfarenheter av orderhantering, biljettsystem eller likvärdigt system
• Mycket god dator- och systemkunskap
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
Det är meriterande om du har:
• Relevant eftergymnasial utbildning
• Förståelse för danska språket
Anställningsförhållanden
Tjänsten avser ett vikariat på heltid med tillträde enligt överenskommelse.
Urval sker löpande, välkommen med din ansökan senast den
Klicka på ansök-knappen nedan och bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte tar emot ansökningar per epost.
Vi undanber oss alla erbjudande om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Malmö Opera och Musikteater AB (org.nr 556256-2065)
Arbetsplats Malmö Opera och Musikteater Aktiebolag
Kontakt Thea Mether, Försäljningschef
thea.mether@malmoopera.se Jobbnummer 9357105