B2B Manager - K-rauta, Linköping
Future Management AB / Säljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Future Management AB i Linköping,
Norrköping,
Tranås,
Haninge,
Nyköping eller i
hela Sverige Vår verksamhet startade 1996 i Stockholm. Idag har vi 20 varuhus runt om i Sverige. Vi är en varuhuskedja som främst säljer produkter för bygg, reparation och renovering men även interiör såsom kök, badrum, golv, tapeter och färg. I Sverige har vi cirka 900 anställda men vi finns även i resten av Norden, Baltikum och Ryssland. Därför kan vi erbjuda en internationell karriär till våra medarbetare.
Marknaden för bygg, hemsnickeri och inredning förändras ständigt eftersom människor vill investera i sitt boende och höja sin levnadsstandard. Den ökade efterfrågan på högre levnadsstandard påverkar nybyggnation och renovering mer än tidigare. Våra produkter, tjänster och vår service används och säljs både till privat- och företagskunder. Det skapar goda tillväxtutsikter för oss som företag och ger dig som medarbetare möjligheter att utvecklas med oss.
Vi arbetar ständigt med att förenkla och förbättra vår verksamhet så att vi kan fokusera på kunden. Vi medarbetare är "av det rätta virket" för att vi är entreprenörer som tar ansvar och har en passion för det vi gör. Vi håller det vi lovar och lever efter våra kundlöften. Vi är övertygade om att nöjda medarbetare ger nöjda kunder. Är du en ambitiös och positiv lagspelare som vill vara med på vår resa mot branschens mest nöjda kunder?
Då är du varmt välkommen till oss på K-rauta - Ett byggvaruhus av det rätta virket!
Nu söker vi en försäljningsinriktad relationsbyggare med rätt attityd till tjänsten som B2B Manager med placering på vårt varuhus i Linköping. Med rätt attityd avser vi kund- och säljfokus, kedjetänk, högt driv och med en stark egen vilja att skapa resultat. Som B2B Manager inom K-rauta har du kundansvar för samarbetet med organisationens befintliga företagskunder samt ansvar för att utveckla nya samarbeten. I rollen har du dessutom ansvar för 1 medarbetare, som du förväntas coacha och utveckla.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:
• Bära det yttersta ansvaret för alla B2B-kunder inom det egna varuhusets upptagningsområde
• Tillsammans med 1 medarbetare ansvara för all uppsökande verksamhet och för nyrekrytering av kunder samt för underhåll av relationerna med befintliga företagskunder
• Stödja, coacha och utveckla B2B Säljaren som ingår i det egna teamet
• Ansvara för varuhusets totala B2B resultat och den organisation som stödjer B2B. Detta innebär chefsansvar samt budget- och affärsutvecklingsansvar
• Administrativt ansvarig gällande all B2B försäljning i det egna området
• Aktiv medlem i varuhusets ledningsgrupp
För att lyckas i rollen som B2B Manager tror vi att du har en personlighet som kännetecknas av en stark inre drivkraft, affärsmässighet, kundfokus, prestigelöshet och flexibilitet.
Vi vill även att du har god erfarenhet från tidigare säljledande tjänster som inneburit personal-, kund- och resultatansvar inom retail, och/eller inom bygg- och anläggningsbranschen. Du är drivande, entusiasmerande, social och brinner för att skapa långsiktiga relationer som genererar positiva resultat.
För att söka tjänsten går du in på Future Managements hemsida:
www.futuremanagement.seHar du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Rolf Lindgren på Future Management, 070-513 66 94.
Vi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till Future Management hanteras konfidentiellt.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2015-06-15ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFuture Management AB
AdressFuture Management AB
Sibyllegatan 30
11443 Stockholm
KontorsadressSibyllegatan 30
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2337708
Observera att sista ansökningsdag har passerat.