Avtalssamordnare Markåtkomst

Quest Consulting Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2024-02-05


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Åt vår kund söker vi en avtalssamordnare markåtkomst

Uppdragsbeskrivning:

Uppdraget omfattar utförande av praktisk administration ingående i projektarbetet.

Vid projektarbete för en lednings- och/eller stationsbyggnation produceras stora mängder handlingar och dokument inom ramen för delprojekten tillstånd och markåtkomst. En avtalssamordnare handlägger avtal, registrerar inkomna och utgående handlingar, gör utskick, administrerar utanordningar av ersättningar till fastighetsägare m.m.

Arbetet utförs på kontorsarbetsplatsen i Sundbyberg.

Publiceringsdatum
2024-02-05

Dina arbetsuppgifter
Handläggning av ansökningar/tillstånd samt dokumentation av inkomna avtal, fullmakter, förrättningshandlingar som genereras på berörda fastigheter och annan dokumentation som uppkommer i samband med arbete med tillstånds- och markåtkomstfrågor

Administrera och genomföra aktiviteter/utskick (exempelvis, brev, kallelser, information, Medgivande av förundersökning (MFÖ) Markupplåtelseavtal (MUA) m.fl.
Framtagande av utbetalningsunderlag avseende skadereglering som sker i samband med MFÖ, MUA och andra avtalshandlingar
Ta fram fastighetsägareförteckningar
Ansvar för att fastighetsdata/fastighetsförteckningar uppdateras enligt rutin
Registrera handlingar (dokument) i Svenska kraftnäts ärendehanteringssystem W3D3, Alfresco, och markåtkomstsystemet LARS

Kompetens och Erfarenhet:

Minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete inom offentlig sektor/energibranschen.
Minst 2 års erfarenhet av att registrera handlingar (dokument) i ärendehanteringssystem t.ex. W3D3.
Minst 2 års eftergymnasial utbildning alt. minst 5 års arbetslivserfarenhet av avtalshantering eller projektadministration

Mervärdeskrav:

Minst 2 års arbetslivserfarenhet av infrastrukturprojekt eller fastighetsrättslig hantering
Minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete med en eller flera av följande

Dina personliga egenskaper
Strukturerad, noggrann och serviceinriktad
God samarbetsförmåga och initiativförmåga
Flexibel och van att jobba med många arbetsuppgifter parallellt.
Ödmjuk och tydlig i sin kommunikation.
Arbetar både självständigt och i grupp
God datorvana
Du skall vara flytande i svenska i både tal och skrift.

Uppdraget är på heltid och på 100%. Vi erbjuder fast månadslön och semesterdagar i förskott

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om företaget
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659), https://quest.se/

Jobbnummer
8446149


Prenumerera på jobb från Quest Consulting Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quest Consulting Sverige AB: