Avtalscontroller

Falkenbergs kommun, Kvalitets- och utredningsavdelningen / Ekonomichefsjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Falkenbergs kommun, Kvalitets- och utredningsavdelningen i Falkenberg

Vill du jobba på en plats med optimism och framåtanda? Där saker och ting händer och där du som medarbetare kan trivas och utvecklas? Då är Falkenbergs kommun något för dig.

Falkenberg är en stad på attraktiva västkusten som befinner sig i ständig utveckling. Vi bygger nya bostadsområden, utvecklar våra verksamheter och fler och fler väljer att flytta hit. Det finns också goda möjligheter att pendla till Falkenberg.

Att vara anställd hos oss innebär många möjligheter med chans att kunna växa och utvecklas oberoende av yrkesval. Vi vill skapa en hållbar framtid för vår miljö, våra medarbetare, för våra barn, ungdomar och gamla.

Vi tycker att Falkenbergs kommun som arbetsplats blir bättre av mångfald och söker därför människor med olika bakgrund och erfarenhet.

Kvalitets- och utredningsavdelningen ansvarar för kvalitetsuppföljning av all verksamhet inom socialtjänst och hälso- och sjukvård samt kost som serveras inom socialnämndens verksamhetsområde. Avdelningen utgör också utredningsresurs åt socialnämnd och förvaltningsledning.

Är du vår nästa medarbetare?




Publiceringsdatum
2017-08-29

Arbetsuppgifter
I rollen som avtalscontroller kommer du att ha ansvar för förvaltningens entreprenad-, kundvals- och övriga avtal. Du kommer tillsammans med andra professioner ansvara för certifiering, introduktion och samordning av informationsinsatser till alternativa utförare. Du kommer också att medverka i arbetet med framtagning av förfrågningsunderlag m.m. Du kommer att vara delaktig i statistiska analyser och utredningar inom området.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har examen från högskola inom offentlig förvaltning, juridik, ekonomi, socialt arbete eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.

Du har erfarenhet av offentlig upphandling och förvaltning av entreprenadavtal. Du ska ha analytisk förmåga och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift.
Det är viktigt att du är självgående och har ett strukturerat arbetssätt för att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Arbetsuppgifterna förutsätter att du är noggrann och har en god analytisk förmåga. Du är utåtriktad, drivande och har förmåga att skapa och behålla goda relationer. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

ÖVRIGT
Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan befintlig personal.

I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. 100 % Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Enligt överenskommelse.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-17
Ange följande referens när du ansöker: 3073-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Eva-Marie Gustavsson 0346-88 54 04
Ingemar Bergstedt

Företag
Falkenbergs kommun, Kvalitets- och utredningsavdelningen

Adress
Falkenbergs kommun, Kvalitets- och utredningsavdelningen
Nygatan 34
31180 FALKENBERG

Kontorsadress
Storgatan 27 31180 Falkenberg

Jobbnummer
3667188

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Falkenbergs kommun, Kvalitets- och utredningsavdelningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Falkenbergs kommun, Kvalitets- och utredningsavdelningen: