Avtalsadministratör till stort teleföretag i Karlskrona .

Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Karlskrona, Ronneby, Karlshamn, Nybro, Olofström eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

Komet söker för kunds räkning dig som vill jobba som avtalsadministratör. Vår kund är ett välkänt telefonföretag som finns etablerat runt om i hela Sverige. Då företaget inför ett nytt telefonnät behövs utökning på kontoret i Karlskrona. Som anställd får du möjligheten att jobba i en händelserik bransch där man kan lära sig mycket. Det råder en trivsam stämning på avdelningen där man jobbar med frihet under ansvar.

Alla stora teleleverantörer hyr in sig på varandras master för att montera upp antenner och annat teleutrustning. Som avtalsadministratör kommer du att arbeta med administrationen kring dessa förfrågningar. Allt hanteras i databasen Cell Tracker. Du kommer dagligen ha kontakt med konkurerande leverantörer och intern personal. När en förfrågan kommer in ska du assistera den befintliga personalen men att ta fram underlag för förfrågan. Det kan bland annat handla om att se över platstillgänglighet eller masternas hållfasthet. Alla uppgifter ska kontrolleras med avdelningen för radiotransmission.  Vidare kommer du att hjälpa till med avtalshanteringen kring godkända förfrågningar samt se till att fakturaunderlagen skickas ut. Den omvända processen hanteras även på avdelningen men egna förfrågningar till konkurrenter.

Vill du jobba för ett stort och välkänt företag och är ute efter ett socialt och administrativt jobb där det händer mycket? Då kan du vara den vi söker. Vi tror att du har goda datakunskaper samt ett utpräglat siffersinne. En fördel är om du är tekniskt intresserad och kan lite om antenner, master och hållfasthet. All form av administrativ erfarenhet är meriterande. En förutsättning för att klara av jobbet är att du är en noggrann och ansvarstagande person som inte är rädd för att ta egna initiativ. Vidare tycker om att ta kontakt med människor och sätter dig snabbt in i nya arbetsuppgifter.

Start: Snarast
Omfattning: Heltid i minst 6 månader (troligtvis upp till 1 år)
Arbetstid: Kontorstid
Referens: KCTD

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.

Publiceringsdatum
2012-02-24

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
KC-TD, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg

Jobbnummer
1168116

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: