Avtalsadministratör, kort uppdrag start omgående

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Beskriver du dig själv som en analytisk person med skinn på näsan? Är du intresserad av ekonomi/ juridik och söker ett kort och meriterande uppdrag? Har du en känsla för administration och struktur? Då har vi uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2015-09-30

Beskrivning
Perido söker efter en administratör till vår kund, ett tryggt och modernt företag som erbjuder tekniska kommunikationslösningar till företag, organisationer och myndigheter. Tjänsten är placerad på vår kunds kontor i centrala Stockholm.

Till detta meriterande och analytiska uppdrag söker vi en administratör med massor av integritet och en god känsla för struktur. I dina arbetsuppgifter ingår att jobba med att gå igenom hyresavtal med kunder som hyr plats i företagets anläggningar, ibland även skriva nya avtal. För att göra detta krävs en god portion tålamod då information kan behöva inhämtas på flera olika ställen och du själv behöver föra ihop detta, skapa ordning och justera. Som person behöver du därför ha en fallenhet för att se detaljer och samband. Du ska dessutom vara noggrann i det du gör, gilla utmaningar och vara stresstålig.

Hur många arbetstimmar du vill lägga per dag på detta uppdrag är upp till dig, och uppdragets sluttid beror alltså på hur du vill lägga upp arbetsveckorna. Är du tillgänglig till 100 % bör det ta ungefär en månad. Minst bör du kunna arbeta 50 % och då är det helt okej att uppdraget tar längre tid. Är det här det perfekta extrauppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Pågående eftergymnasial utbildning, gärna inom juridik
• Någon erfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper i MS Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Erfarenhet av något affärs- och/eller CRM-system

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillträde omgående. 50 ? 100 % beroende på din tillgänglighet.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12384EL i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
12384EL

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 12384
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2456852

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: