Avtalsadministratör

Mybw Office Management Document Solution AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Stockholm, Solna, Linköping, Göteborg, Kramfors eller i hela Sverige

Är du en strukturerad och serviceorienterad person med mycket engagemang och högt driv? Då kan den här rollen som Avtalsadministratör hos oss vara ett perfekt nästa steg i din karriär!

Om rollen

Som Avtalsadministratör kommer du primärt att arbeta med hanteringen av koncernens kundavtal, attestering och hantering av säljordrar samt ansvara för koncernens registerunderhåll. Det innebär bland annat att:

• Ta fram nya avtal
• Lägga in avtalsinformation i systemet
• Skapa fakturor till kund
• Uppföljning och rapportering gällande avtalen
• Granska, eventuellt justera samt godkänna säljordrar
• Administrera koncernens artikel- och produktregister
• Följa och komma med förbättringsförslag gällande gränssnitt, strukturer och rutiner
• Att i det dagliga arbetet agera utifrån både ett tids-, kostnads- och miljöperspektiv.

Utöver det kommer du ha mycket telefon- och mejlkontakt med både kunder och kollegor.

Vi söker dig som

Har minst ett års erfarenhet av administrativa- eller ekonomirelaterade arbetsuppgifter och minst en gymnasial ekonomisk utbildning. Kunskaper i Visma Business är meriterande. Du ska trivas med administrativa arbetsuppgifter samt att dagligen ha kontakt med kunder och kollegor, primärt över mejl och telefon. Vi ser att du är en driven, strukturerad och effektiv person som tycker om att arbeta i ett högt tempo och tar egna initiativ. Goda kunskaper i svenska & engelska i både tal och skrift är ett krav.

Vad kan vi erbjuda dig?

• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
• Fantastiska kollegor!
• Pension
• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
• Årlig kick-off

Övrig information

• Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
• Omfattning: Heltid
• Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
• Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
• Antal lediga tjänster: 1 st

Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till, Dan Bornerot, Avtals- och Kvalitetschef på 010 858 40 26.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-04-22

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management Document Solution AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Kontakt
Sara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.se

Jobbnummer
6563952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: