Avtalsadministatör

Payzone / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Payzone i Stockholm

Payzone är idag Europas ledande företag inom utvecklandet av lösningar för elektroniska transaktioner. Koncernen erbjuder sina kunder en rad produkter inom segmenten betalningslösningar för konto- och kreditkort, transaktionslösningar kopplade till kontantkortstelefoni, bonussystem och elektroniska presentkort. Vi har nyligen blivit certifierade enl. PCI DSS. Det är en mycket omfattande säkerhetsstandard framtagen av Visa och Mastercard för att säkra alla kortbetalningar. Vi är mycket stolta, att vi som första svenska företag inom vårt område, klarat av den certifieringen. Payzone är ett europeiskt bolag med kontor i 19 länder. Bolaget, som grundades 1989 (under namnet ITG), omsatte 2006 ca EURO 2,8 miljarder och sysselsätter närmare 700 anställda. Den nordiska verksamheten omsätter ca SEK 350 miljoner på ett 50-tal anställda. Payzone Nordic AB ansvarar för koncernens pan-nordiska verksamhet utifrån kontoret i Marievik, Stockholm. Läs mer om Payzone och vår verksamhet på www.payzone.se.

Publiceringsdatum
2009-01-20

Dina arbetsuppgifter
I din roll på avdelningen Agreements and Billing kommer du att hantera avtal för Payzones alla produkter. Det innebär att kontrollera innehållet i avtalet, göra kreditbedömningar inom givna ramar,
registrera kunden i våra olika system och kontrollera att detta blir rätt för att sedan slutligen se till att kunden får våra produkter levererade och känner sig välkommen som kund hos Payzone. I
tjänsten kommer du att arbeta med nya kunder samt butiker, restauranger och hotell som byter ägare i både Sverige och övriga Norden. Vidare kommer Du att göra avstämningar med bankerna för upplägg av
nya kunder, korttyper samt göra förändringar för befintliga kunder. På avdelningen behandlas även inkommande ärenden från kunder och från andra avdelningar i huset. Det kan röra frågor kring avtal och
leverans, felsökning, kortreturer och makulering refillkoder.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfaren av administrativt arbete och är van att arbeta i flera system samtidigt. Som person är du noggrann och ansvarstagande och du tycker om att arbeta strukturerat. Du är
lättlärd och intresserad av att sätta dig in i nya arbetsuppgifter samtidigt som du har förmågan att se sammanhang och flöden, orsak och verkan. Vidare är du stresstålig och en utpräglad lagspelare.
Meriterande för tjänsten är om tidigare har arbetat inom kundtjänst på bank alternativt avtalshantering.

Övrig information
Ovanstående är ett vikariat under perioden 2009-03-01 tom 2009-12-31 med anställning hos Payzone. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har
frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Linda Marcus på telefon 08-407 55 51.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Månadslön enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-02-19
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Linda Marcus, +46 8 407 55 51

Företag
Payzone

Adress
Payzone
10391 Stockholm

Jobbnummer
385435

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Payzone

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Payzone: