Avonova Solutions söker kundcenterchef till Göteborg
Avonova Sverige AB / Chefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Göteborg,
Kungälv,
Lerum,
Alingsås,
Stenungsund eller i
hela Sverige Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv - varje dag
Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.
Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.
Vi tror starkt på kraften i människan och är stolta över att leda vägen till ett hållbart arbetsliv, varje dag. Läs mer på
www.avonova.se Vi växer och söker därför efter en kundcenterchef som kan hjälpa oss att positionera Avonova ännu starkare i Sverige.
Avonova är väletablerat som Sveriges och Norges ledande leverantör av företagshälsovård. Vårt kundcenter i Göteborg stöttar våra kunder med Avonova Assist, en innovativ lösning som bidrar till professionella arbetsgivare, fler engagerade medarbetare, lägre sjukfrånvaro och full kontroll över dokumentation enligt lagstiftning. Produkten är baserad på ett egenutvecklat digitalt interkontroll- och HR-system, samt ett antal tjänster inklusive HR, hälsa och systematiskt arbetsmiljöarbete. Våra leveranser utgår alltid från kunden eftersom alla företag har unika utmaningar, egna behov och mål och påverkas på olika sätt av lagstiftningen.
Med vårt mål om fler friska människor ska vi tillsammans bidra till ökad produktivitet och stärkt ekonomi för företagen; bättre hälsa och ökad livskvalitet för den enskilde samt minskade hälsoköer och sparade medel till samhället.
Detta är en nyupprättad tjänst som innebär ett operativt ansvar för kundcentret i kombination med ordinarie arbetsuppgifter för kundcentermedarbetare. För rätt kandidat kommer det att finnas möjligheter till framtida personalansvar och hjälpa till att bygga ett team.
Uppgifter:
• Utveckla/förbättra arbetssätt och rutiner
• Vara delaktig i avdelningens tillväxt och utveckling
• Säkerställa ett smidigt och effektivt samarbete med andra avdelningar
• Hålla sig uppdaterad om våra tjänsteerbjudanden
Publiceringsdatum2022-04-06Kvalifikationer• Du kommunicerar väl skriftligt och muntligt på både svenska och engelska
• Du drivs av bra värderingar och är mån om att alla jobbar mot samma mål
• Du är lösningsorienterad och har ett proaktivt förhållningssätt till nya utmaningar
• Du trivs med att ha många bollar i luften och stundtals högt tempo
• Du ha hög förmåga att tillägna dig ny kunskap
• Du är bekväm med telefon och dator som arbetsredskap
Meriterande:
• Erfarenhet från kundservice och kundvård
• Ledarerfarenhet
• Kunskap/erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete
• Erfarenhet av CRM-system
Ansökan
Vi rekryterar löpande, varför vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på
marius.karlsen@avonova.no eller +4797726208.
Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.
Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAvonova Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/37".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avonova Sverige AB (org.nr 556560-6018)
Arbetsplats Hälsocenter Mölndalsvägen 95
Kontakt Marius Haugerud Karlsen
+4797726208 Jobbnummer 6513721
Observera att sista ansökningsdag har passerat.